بررسی‌ تخصصی

مقایسه کاربردی گوشی سامسونگ با برند آیفون

هنگامی که نام گوشی هوشمند شنیده می‌شود، به‌طور ناخودآگاه دو برند آیفون و سامسونگ در ذهن همه ما یادآوری خواهند شد؛ دو غول بزرگ در صنعت تولید گوشی و سایر گجت‌های هوشمند که کمتر برندی می‌تواند با آن‌ها رقابت کند. گوشی‌های هر دو برند دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و تا به امروز توانسته‌اند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کنند؛ به‌طوری‌که امروزه رقابتی میان این دو کمپانی ایجاد شده است و عده‌ای طرفدار آیفون و عده‌ای دیگر طرفدار محصولات اپل هستند. در ادامه مقایسه‌ای کاربردی میان گوشی‌های سامسونگ و آیفون انجام می‌دهیم تا بتوانید انتخاب درستی از میان محصولات این دو برند داشته باشید.

مقایسه کاربردی و ظاهری برند سامسونگ و آیفون

مقایسه کاربردی گوشی سامسونگ با برند آیفون

سامسونگ و آیفون از لحاظ طراحی ظاهری محصولات خود، هر دو بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و محصولات آن‌ها کاملا زیبا و خلاقانه است. بنابراین نمی‌توان گفت که کدام برند طراحی بهتر و زیباتری دارد؛ زیرا این موضوع کاملا به سلیقه مشتری بازمی‌گردد؛ اما از لحاظ ساختاری قطعا تفاوت‌هایی میان تولیدات آن‌ها وجود دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • اسپیکرهای داخلی آیفون قدرت و کیفیت صدای بهتری دارند و صدای کاملا شفاف و واضحی از آن‌ها شنیده می‌شود. البته در این مورد نمی‌توان گفت که سامسونگ عملکرد خوبی ندارد؛ اما به نسبت آیفون، قدرت آن کمتر است.
  • نوع سیستم عامل ایفون iOS و سیستم عامل سامسونگ، اندروید است. قطعا اندروید نسبت به آیفون قابلیت‌های بیشتری دارد و امکانات زیادتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ اما همچنان بسیاری از افراد خرید موبایل آیفون را ترجیح می‌دهند و معتقدند که iOS عملکرد بهتری دارد. از طرفی با به‌روزرسانی این نوع سیستم عامل تا مدت زمان طولانی‌ می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید و به هیچ وجه نیاز به گوشی جدید نخواهید داشت.
  • در مورد بخش سخت‌افزاری، قطعا اپل قدرتمند‌تر عمل کرده است؛ زیرا در گوشی‌های هوشمند این شرکت، بهترین تراشه و پردازنده‌ها به‌کار می‌روند و همین موضوع باعث شده است تا بخش سخت‌افزاری محصولات این شرکت کیفیت بهتری داشته باشند.
  • در مورد کیفیت فیلمبرداری و عکاسی گوشی‌های این دو برند می‌توان گفت که در تمام مدل‌های جدید آن‌ها از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده شده است. با این تفاوت که آیفون عکس‌ها را با دقت بالاتری ثبت می‌کند و تصاویر آن بسیار نزدیک به واقعیت هستند.

در جدول زیر مقایسه‌ای‌ کلی در مورد گوشی‌های دو برند سامسونگ و آیفون انجام شده است تا بتوانید انتخاب خوبی از بین محصولات این دو شرکت داشته باشید:

گوشی‌های آیفون   گوشی‌های سامسونگ
مجهز به پردازشگرهای قدرتمند

جهت پردازش سریع اطلاعات

  سرعت پردازش اطلاعات

به دلیل ساختار قدرتمند

دارای دوربین‌هایی دقیق

جهت ثبت تصاویر واقعی

  مجهز به دوربین‌های قدرتمند

برای ثبت تصاویر با جزئیات بالا

دارای فضای ذخیره‌سازی مناسب   مجهز به فضای ذخیره‌سازی مناسب
دارای نمایشگرهای بسیار جدید و پرسرعت   کیفیت بالای نمایشگر و حرکت روان آن حتی زیر نور آفتاب
مجهز به باتری‌هایی با ظرفیت بسیار بالا   دارای باتری بسیار باکیفیت

خرید مطمئن محصولات سامسونگ و آیفون از پیندو

خرید مطمئن محصولات سامسونگ و آیفون از پیندو

از ان‌جایی که نمونه‌های تقلبی گوشی‌های سامسونگ و آیفون در بازار موجود است، حتما باید برای خرید اینترنتی جدیدترین گوشی سامسونگ از فروشگاه پیندو اقدام کنید تا از اصالت کالای آن‌ها اطمینان داشته باشید.

پیندو مرکز خریدی بسیار بزرگ مانند بازار تهران است که با همکاری فروشنده‌های مختلف، کالاهای بسیار متنوعی را به بازار عرضه می‌کنید. شما می‌توانید در زمینه کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی خدمات مورد نیاز خود را از این پلتفرم دریافت کنید. همچنین این مجموعه در قبال خدمات خود کارمزدی دریافت نمی‌کند و تمام محصولات با قیمت کف بازار به فروش می‌رسند که این ویژگی برای خرید گوشی مزیت بزرگی است.

هدف اصلی پیندو فروش کالای نو است. بنابراین فرقی ندارد که شما چه محصولی را برای ارائه دارید؛ کافی است مراحل ثبت‌نام اولیه را طی کنید و با دریافت یک صفحه رایگان، محصولات نو خود را با شیوه‌های جدید به فروش برسانید. البته این مجموعه برای خریداران نیز مزایایی دارد؛ مانند پشتیبانی شبانه‌روزی حتی در ایام تعطیل، امکان پرداخت امانی تا زمان اعلام تحویل و رضایت از کالا، داشتن درگاه‌های پرداخت متنوع، برقراری امنیت معاملات، امکان برقراری تماس با فروشندگان از طریق پیام‌رسان‌های موجود، دریافت اطلاعات جدید از طریق وبلاگ، امکان مقایسه کالاهای مختلف از لحاظ کاربرد، قیمت و…

سخن پایانی

سامسونگ و آیفون دو برند بسیار معتبر در بازار جهانی هستند که سالانه گوشی‌های قدرتمندی را به بازار عرضه می‌کنند. اما اینکه کدام مدل بهتر است، کاملا بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد؛ زیرا همان‌طور که گفته شد، گوشی‌های هر دو برند در نوع خود بهترین هستند؛ حتی اگر تفاوت‌های زیادی داشته باشند.

در هر صورت اگر قصد خرید این محصولات را دارید، فروشگاه اینترنتی پیندو Pindo انتخاب مطمئنی برای شما خواهد بود. این مجموعه پل ارتباطی میان خریداران و فروشندگان برقرار کرده است تا بتوانند معاملات خود را در فضایی امن شکل دهند. به همین علت برای خرید و فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ و آیفون می‌توانید با خیالی آسوده این پلتفرم را انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا