اخبار

ممکن است شاهد تاخیر در عرضه‌ی سری گوشی Samsung Galaxy S23 باشیم

در جدیدترین گزارشی که از دنیای تکنولوژی منتشر شده است، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد تاخیر چند هفته‌ای در عرضه‌ی سری گوشی Samsung Galaxy S23 باشیم.

در گزارشی که از سوی ITHome منتشر شده، آمده است که شرکت سامسونگ (Samsung) قصد عرضه‌ی سری گوشی Galaxy S23 را در اولین هفته‌ی فوریه داشته، اما حالا تصمیم خود را عوض کرده و قصد دارد تا این سری گوشی را در میانه‌های ماه فوریه به بازار عرضه نماید.

البته شرکت سامسونگ تاریخ انتشار این سری گوشی را در گذشته اعلام نکرده بود زیرا فاصله‌ی زیادی با همایش معرفی این گوشی داریم. منبعی که این گزارش را منتشر کرده، گفته است که کمپانی به این دلیل تصمیم بر تعویق روند عرضه‌ی این سری گوشی پرچمدار گرفته، زیرا هنوز نتوانسته ساختار قیمتی مناسب را برای این سری گوشی در نظر بگیرد.

در هر صورت، باید این مسئله را در نظر گرفت که این خبر در حال حاضر تنها یک شایعه است و همانطور که به روز معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار دقیق‌تر و درست‌تر توسط شرکت سازنده منتشر خواهد شد.

در خبری دیگر که دیروز در وبسایت موبایلستان منتشر شد، شاهد ماکت‌های سری گوشی Samsung Galaxy S23 و Galaxy S23 Pro بودیم که جزئیات جدید و جالب توجهی را به دست ما می‌رساند.

منبع: https://www.indiatoday.in

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا