اخبار

موبایل LeEco Le 2 تائیدیه تنا را دریافت کرد

موبایل LeEco Le 2 تائیدیه آژانس رگلاتوری چین، TENAA، را به‌دست آورد و اکنون لیست کاملی از مشخصات و تصاویر آن در دسترس است. تصویر زیر گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که به‌هیچ‌وجه شبیه به‌عکسی که ماه گذشته از این گوشی منتشر شد، نیست. شاید پنل جلویی آن تا حدودی شبیه به‌عکس منتشر شده‌ی یک ماه قبل آن باشد اما قسمت پشتی آن کاملاً متفاوت است و بیشتر با گوشی Le Max Pro که چند ماه پیش توسط کمپانی LeTV معرفی شد، سازگار است.
گوشی LeEco Le 2 که نام برند تجاری شرکت مادر، LeTV ، را حمل می‌کند دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با کیفیت تصویری فول اچ دی است. تراشه‌ای که به این گوشی یا بهتر است بگوییم فبلت قدرت می‌دهد، به نظر می‌رسد که یک پردازنده ده هسته‌ای هلیو X20 با سرعت پردازش ۲٫۳ گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی Mali-T880 نیز در کنار آن قرار گرفته است.
۳ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را پشتیبانی می‌کند. اگر بخواهیم به بخش ثبت تصاویر در این فبلت اشاره کنیم باید گفت وجود یک دوربین عالی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن تأیید شده است اما علیرغم اطلاعات درج‌شده در بنچمارک GFXBench، که چندی پیش‌ازاین دستگاه منتشر شد، این دوربین قادر به ضبط ویدیویی ۴K  نمی‌باشد. اختلاف دیگری که با لیست GFXBench وجود داد، پردازنده مرکزی آن است که در آن آزمون هلیو X25  معرفی شده بود. در جلوی فبلت LeEco Le 2 دوربینی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت نیز در نظر گرفته شده است.
دستگاه آینده کمپانی LeTV   یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آ%:/. D9ر ساعتی را در پشت خود جای داده و سیستم‌عامل پیش نصب شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. بر اساس لیست جدید منتشر شده از تنا، LeEco Le 2 با اندازه‌های ۷٫۷ در ۷۴٫۱ در ۱۵۱٫۱ میلی‌متر، ۱۵۳ گرم وزن دارد. هنوز هیچ خبری به‌طور رسمی توسط این کمپانی تأیید نشده اما زمان زیادی نیز برای معرفی این فبلت باقی نمانده است و به‌زودی اطلاعات کاملاً دقیقی از آن خواهیم داشت.
 

موبایل LeEco Le 2

LeEco Le 2

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا