اخبار

موتورولا برنامه ای برای عرضه Moto Z4 Force و Moto Z4 Play ندارد

موتورولا z4 رونمایی شد. حتی شرکت موتورولا قرار است که  موتو Z4 پلی و Z4 فورس امسال معرفی کند.گوشی موتو z4 یک گوشی متوسط و میان رده ای است که به تازگی عرضه شده است. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مشخصه اصلی این دوربین است. ولی امسال دو گوشی موتو Z4 پلی و Z4 فورس عرضه نخواهند شد. از آن جاییی که گوشی  Z3 فورس در ۲۰۱۸  عرضه نشد، Z4 فورس نیز امسال عرضه نخواهد شد. عرضه و معرفی نشدن گوشی ها شاید دلیل خاصی داشته باشد.

شرکت موتورولا در شبکه های اجتماعی عدم عرضه این گوشی ها در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کرده بود. شرک این دو محصول را از سبد کالایی خود حذف کرده است. شاید موتورولا موتو Z4 پلی و Z4 فورس را در سایر کشورها عرضه کند. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ در این گوشی ها به چشم می خورد. موتو Z4 پلی یک گوشی متوسط و میان رده بوده و مشخصات فنی مناسبی دارد. اندازه صفحه نمایش آن ۶.۴ اینچ و  OLED و فول اچ دی است که یک گوشی بسیار خاص است. حتما در نرم افزار و سخت افزار گوشی تغییراتی اعمال خواهد شد تا با مشخصات قوی تری به بازار عرضه شود. شاید به همین دلیل است که شرکت از معرفی گوشی اجتناب کرده تا روی گوشی کار کند و با مشخصات قوی تر و بهتری به بازار عرضه کند و کاربران خود را راضی کند.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل است. تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ در این گوشی تعبیه شده و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ و رم ۴ گیگ است. باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت و جک هدفون ۵/۳ میلی متر با قیمت ۴۹۹ دلار از مشخصات این گوشی به شمار می رود. مشخصات سخت افزاری خاص و منحصر به فرد است ولی حتما به دلایل خاصی عرصه نخواهد شد.

شاید سخت افزار و نرم افزار گوشی دچار مشکل شده و شرکت در نظر دارد که آن را  تعمیر کرده و راهی بازار کند و شاید در اندازه حافظه های گوشی یا باتری یا تراشه تغییراتی اعمال خواهد شد تا کاربران خود را بیشتر شگفت زده کند ولی هر چه باشد باید منتظر اقدامات بعدی شرکت باشیم تا نتیجه کار را مشاهده کنیم و در نهایت گوشی با مشخصات قوی تری به بازار عرضه شده و فروش بیشری داشته باشد. کاربران موتورولا حتما از گوشی جدید شگفت زده خواهند شد و با قیمت مناسب تری عرضه خواهد شد تا افراد بیشتری گوشی را خریداری کرده و شرکت بتواند فروش خوبی داشته باشد. َشاید این شرکت در این گوشی ها تغییراتی را اعمال خواهد کرد و به همین دلیل در معرفی Z4 پلی و Z4 فورس تاخیر خواهد شد.در خیلی از موارد شرکت ها در لحظات آخر از معرفی و عرضه گوشی ها سرباز می زنند و این بار نیز  نوبت به شرکت موتورولا رسیده است.

شرکت موتورولا در شبکه های اجتماعی اعلام کرده که دو گوش موتو Z4 پلی و Z4 فورس را به بازار عرضه  نخواهد کرد. گوشی منحصر به فردی است ولی معرفی گوشی با تاخیراتی مواجه شده است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا