اخبار

موتورولا زد ۲ فورس با باتری اضافی به کاربران عرضه می‌شود

موتورولا زد ۲ فورس با باتری اضافی به کاربران عرضه می‌شود

ماه گذشته نمایی کلی از موتو زد۳ و موتو زد۳ پلی را نشانتان دادیم. این دو مدل به ترتیب دارای صفحه‌نمایش ۶ اینچی با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۸:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ x 2220 پیکسل ارائه‌شده‌اند و به‌علاوه صفحه‌نمایش موتو زد ۳ از دو انحنا برخوردار شده است. این دو تلفن همراه هوشمند در اواخر سال میلادی گذشته عرضه شدند و هم‌اکنون نیز موتو زد ۲ فورس آماده عرضه در بازارهای هندوستان شده است.
در ۱۵ ماه فوریه، موتورولا از موتو زد۲ فورس در دومین بازار تلفن‌های هوشمند جهان یعنی هندوستان رونمایی خواهد کرد و مراسم رونمایی از این تلفن همراه هوشمند را به‌صورت زنده در کانال یوتیوب مختص به هندوستان خود به نمایش درخواهد آورد. در این مراسم به همراه مشخصات این تلفن همراه هوشمند، تاریخ عرضه و قیمت آن نیز مشخص خواهد شد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، هر کدان از تلفن‌های موتو زد ۲ فورس که در هندوستان به فروش می‌رسند با یک پک از Moto TurboPower عرضه خواهند شد. این وسیله جانبی درواقع قابی است که یک باتری ۳۴۹۰ آمپرساعتی را به ظرفیت ۲۷۳۰ آمپرساعتی موجود در داخل دستگاه می‌افزاید.
همچنین موتو زد ۲ فورس با صفحه‌نمایشی ۵٫۵ اینچی به همراه فناوری p-OLED ShatterShield عرضه خواهد شد. بر اساس اظهارات تولیدکننده این تلفن همراه هوشمند یعنی موتورولا، این صفحه‌نمایش و دوربین جلویی آن با استفاده از فناوری یادشده تا ۴ سال پس از زمان خرید و استفاده در برابر خط و خش و شکستی مقاوم شده‌اند.
بااین‌حال در ابتدای ماه گذشته درباره مشکلی که کاربران موتو زد ۲ فورس با آن دست‌وپنجه نرم می‌کردند صحبت کردیم. این مشکل درواقع از آنجایی نشائت می‌گرفت که لایه شیشه‌ای به‌کاررفته برای محافظت از صفحه‌نمایش در این تلفن همراه هوشمند پس از گذشت مدتی در نواحی کناری دستگاه پوسته می‌شد. با بالا گرفتن این مشکل، کمپانی موتورولا اظهار داشت که کاربران در صورت عدم رضایت از این امر می‌توانند به مراکز تعمیر موتورولا مراجعه کرده و لایه یادشده را با پرداخت رقم ۴۹ دلار تعمیر کنند. بااین‌وجود این پیشنهاد نیز از سوی کاربران با نارضایتی فراوانی مواجه شد که بالاخره درنهایت موتورولا تصمیم گرفت تا خدمات مربوط به تعویض این لایه را به‌صورت رایگان عرضه کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا