اخبار

موتو X4 رونمایی شد

در جریان رویداد IFA 2017 لنوو از موتو X4 رونمایی کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی جدید موتورولا پشتیبانی از الکسا آمازون است. برای ارتباط با الکسا کافی است همان طور که با اکو آمازون صحبت می‌کنید با الکسا نیز حرف بزنید. موتورولا در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل تایید کرده بود که روی دستگاه‌های مجهز به الکسا کار می‌کند و نکته‌ی جالب اینجا است به جای اینکه شاهد یک موتو مود باشیم، موتو ایکس ۴ از قابلیت داخلی الکسا بهره می‌برد.
جالب است که بدانید به دلیل وجود موتو Maker این گوشی را در رنگ های دلخواه خود داشته باشید. در حالی که امکان سفارشی‌سازی وجود ندارد، اما از طرف دیگر موتو ایکس ۴ از بدنه‌ی آلومینیومی و پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس بهره می‌برد و با دریافت استاندارد IP68 یک محصول ضدآب و ضد گردوغبار به شمار می‌رود.
باید مد نظر داشته باشید که این گوشی از یک دوربین دوگانه استفاده می کند.گوشی مذکور به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی واید و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد مجهز شده و از فوکوس خودکار دوگانه بهره می‌برد. دوربین موتو ایکس ۴ هوشمندتر از تصور کاربران است و هنگام کار کردن با آن علائم مختلف را تشخیص می‌دهد.
با این حال موتورولا با اضافه کردن طراحی های خاص توانسته جذابیت این گوشی را بیش از پیش کند. شاید اضافه کردن‌ حلقه‌ی دایره‌ای شکل پشت گوشی که در سری میان‌رده‌ی G و پرچمداران سری Z موتورولا دیده بودیم دیگر جذاب نباشد، اما به هر حال برای فروشندگان جنبه‌ی بازاریابی خوبی دارد.
موتو ایکس ۴ موتورولا به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۳۰، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. این گوشی زیبا از ماه سپتامبر وارد بازار می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا