اخبار

مک‌گرگور، ستاره‌ی مسابقات UFC، در بازی Call of Duty: Infinite Warfare حضور خواهد داشت

در حالی که کمتر از ۲ ماه تا عرضه بازی Call of Duty: Infinite Warfare زمان باقی است، کانر مک‌ گرگور، ستاره‌ی مسابقات UFC، از حضور در جدیدترین بازی از مجموعه‌ Call of Duty خبر داد.
مک گرگور با انتشار مطلبی در حساب کاربری توییتر خود، این خبر را اعلام کرد. همچنین امروز یک تریلر تبلیغاتی منتشر خواهد شد که مک گرگور را در بازی Call of Duty: Infinite Warfare ‌ به نمایش خواهد گذاشت. پیش از این هم در سال ۲۰۱۵، مارشاون لینچ، ستاره‌ی سابق مسابقات NFL در بازی Call of Duty: Black Ops lll حضور پیدا کرده بود. هنوز نام شخصیت مک گرگور در بازی اعلام نشده است و مشخص نیست که این شخصیت در روند داستانی بازی تا چه حد تاثیر گذار خواهد بود.
 
کانر مگ گرگور با انتشار این پست، از حضور در بازی Call of Duty: Infinite Warfare خبر داد:

زمانی که بزرگترین بازی‌ به بدترین‌ فرد احتیاج دارد، من آماده خواهم بود.

بازی Infinite Warfare در تاریخ ۱۴ آبان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی بتای چند‌نفره این بازی در ماه مهر ابتدا برای پلی‌استیشن ۴ و با کمی تاخیر برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
 

call of duty: infinite Warfare

اکتیویژن همچنین نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare را نیز عرضه خواهد کرد. افرادی که علاقه‌مند به تجربه‌ی این بازی هستند می‌توانند نسخه‌‌های ویژه‌ی بازی Infinite Warfare که از ۸۰ دلار آغاز می‌شوند را سفارش دهند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا