اخبار

میت ۲۰ ایکس هوآوی ۵جی سریعتر از همیشه

شرکت هوآوی در ماه های اخیر نسخه ۵جی گوشی هوشمند میت ۲۰ ایکس را معرفی کرد که به نظر می رسد این دیوایس دارای سرعت اینترنت بالایی است. هوآوی میت ۲۰ ایکس نسخه ۵G یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند این شرکت چینی می باشد که آخرین مراحل تست و بررسی را پشت سر می گذرد و با توجه دریافت کردن تاییدیه های مختلف، پیش بینی می شود که در ماه جاری به بازار عرضه شود. هواوی ادعا کرده است که محصولات تولیدی اش موفق به کسب مجوز استفاده کردن از نخستین شبکه ۵G چین را بدست آورده اند و از طرفی پشتیبانی دستگاه از شبکه‌های SA و NSA هم به تایید رسیده، سرانجام با رویت شدن این گوشی هوشمند در وب سایت TENAA باعث شده است که همگی منتظر رونمایی شدن از آن باشند.

اخیرا فون آرنا، با ارائه گزارشی اعلام کرده است که هواوی میت ۲۰ ایکس ۵G، ببا قرار گرفتن در شبکه ۵G شرکت ودافون اسپانیا موفق شده است که سرعت دانلود ۶۹۴ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۳۷.۲ مگابیت بر ثانیه را ثبت کند. البته این دستگاه درون شبکه نسل چهارم ارتباطات نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داده، به طوری که در شبکه ۴G LTE آمریکا، سرعت دانلود بین ۳۰ تا ۳۵ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود، بین ۱۰ تا ۱۵ مگابیت بر ثانیه کسب شده است.

هواوی میت ۲۰ ایکس در سال گذشته با تمرکز کردن بر روی نیازهای کاربران علاقه مند به گیم به بازار معرفی شد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۷.۲ اینچی از نوع OLEd می باشد که کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. این نمایشگر از فناوری HDR 10 پشتیبانی کرده و توسط کورنینگ گوریلا گلس محافظت می شود. در این گوشی، از تراشه ۸ هسته ای کارین ۹۸۰ که دارای دو هسته کورتس A76 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۲ هسته کورتکس A76 با فرکانس ۱.۹۲ گیگاهرتز و ۴ هسته کورتکس A56 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بوده، به عنوان قلب تپنده دستگاه استفاده شده که توسط پردازده گرافیکی Mali-G76 MP10 همراهی می شود. این دستگاه در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابابت حافظه داخلی به بازار عرضه شده است.

حال نسخه ۵G این محصول با کمی تغییرات فنی و سخت افزاری آماده روانه شدن به بازار است. گفتنی است که میت ۲۰ ایکس با استفاده کردن از مودم Balong 5000 به شبکه نسل پنجم متصل خواهد شد. البته جا دادن آنتن های مخصوص ۵G در این گوشی به قیمت حذف جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا، حذف اسپیکر دوم و کاهش ظرفیت باتری از ۵۰۰۰ به ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت تمام شده است. البته گفتنی است که این نسخه در مقایسه با ورژن استاندارد، توانایی پشتیبانی کردن از سوپر شارژ ۴۰ واتی را دارد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا