اخبار

میزان استفاده مردم از اپلیکیشن ها بیشتر از تماشای تلویزیون است !

بر اساس گزارش های آماری جدیدی که منتشر شده است ، گسترش دستگاهی هوشمند نظیر اسمارت فون ها و تبلت ها باعث شده تا میزان استفاده مردم از اپلیکیشن های موبایل بیشتر از تماشای تلویزیون شود.در واقع این آمارها نشان می دهد امروزه مردم بیشتر وقت خود را به استفاده از برنامه های تلفن همراه خود صرف می کنند تا تماشای برنامه های تلویزیون.
این آمار ها نشان می دهد در سال ۲۰۱۵ در کشور آمریکا، مردم روزانه ۱۹۸ دقیقه را صرف استفاده ازنرم افزار می کنند در حالی که در مقایسه با آن ۱۶۸ دقیقه به تماشای تلویزیون می نشینند. آمار استفاده از برنامه های تلفن همراه در سال ۲۰۱۴، ۱۳۹ دقیقه و در سال ۲۰۱۳، ۱۲۶ دقیقه بوده است.البته باید به این نکته توجه نمود که بسیاری از مردم درحالی که تلویزیون تماشا می کنند از برنامه های تلفن همراه خود نیز استفاده می کنند.
در چند سال گذشته گیم ها در رده اول بازارهای نرم افزار ها بوده اند اما امروز نرم افزارهای سایت های ارائه دهنده فیلم و سریال گوی سبقت را ربوده اند و در رده اول قرار گرفته اند. لذا با این تغییر، شرکت های ارائه دهنده فیلم سعی در تولید نرم افزار مخصوص به خود می کنند تا از این طریق نمایش فیلم ها را برای کاربران آسان نمایند. پس با این حساب نمی توان با یقین به این نتیجه رسید که مشاهده فیلم و سریال کاهش یافته است زیرا که تعداد قابل توجه ای از کاربران به وسیله نرم افزارها به تماشای فیلم ها و محتوی بصری مشابه می نشینند.
منبع: mashable

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا