اخبار

نام Galaxy On8 در وبسایت اپراتور هندی رویت شد

کمپانی سامسونگ در پایان هفته گذشته موبایل Galaxy On7 2016 را معرفی نمود و بر اساس اطلاعات رسمی، این محصول جدید کره ای ها دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی TFT خواهد بود. تقریباً همزمان با معرفی این دیوایس، اپراتور Flipkart هندوستان که عرضه انحصاری برخی از محصولات سامسونگ را در این کشور در اختیار دارد اشاره ای به محصول جدید سری Galaxy On با صفحه نمایش AMOLED داشت و گمان می رفت که نسخه متفاوتی از On7 2016 در هندوستان عرضه شود.
حال Flipkart که برای جشنواره فروش Big Billion Day خود آماده می شود در لیست محصولاتی که به این مناسبت عرضه خواهند شد دیوایسی موسوم به Galaxy On8 را نیز نام برده است. گفتنیست که پیش از این نام Galaxy On8 سامسونگ در اخبار مشاهده نشده بود و به نظر می آید که Flipkart در جشنواره خود که از ۲ تا ۶ اکتبر، ۱۱ تا ۱۵ مهر ماه برگزار خواهد شد این محصول جدید کره ای ها را عرضه خواهد نمود.
باید دید که در فرصت یک هفته ای باقیمانده تا آغاز جشن فروش سالیانه اپراتور هندی، کمپانی سامسونگ محصول جدید خود Galaxy On8 را در این کشور معرفی خواهد نمود یا خیر. همچنین انتظار می رود که کره ای ها موبایل Galaxy On5 2016 را نیز در روزهای آتی رسماً معرفی کنند، کما اینکه در برنامه معرفی On7 2016 هم به وجود این محصول اشاره ای شد.
منبع : phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا