اخبار

نتایج بنچمارک D1C، گوشی اندرویدی نوکیا در Geekbench رویت شد

نتایج بنچمارک یک گوشی هوشمند اندرویدی متعلق به نوکیا با نام D1C در وب‌سایت Geekbench ثبت شده است. همراه موبایلستان باشید.

نتایج بنچمارک Geekbench یک گوشی هوشمند متعلق به نوکیا که با نام D1C شناخته می‌شود، چندین بار در وب‌سایت مربوطه ثبت شده است. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند در دست نیست، حال آنکه براساس دیتای به دست آمده از نتایج بنچمارک، از جمله‌ی مشخصات فنی این محصول می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ با هشت هسته‌ی پردازشی با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۰۵، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۷ نوقا اشاره کرد. با توجه به مشخصات فنی ارائه شده، محصول نوکیا یک میان رده به شمار می‌رود.
پس از آنکه مایکروسافت بخش تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا را با پرداخت بیش از ۷ میلیارد دلار از آن خود کرد، نوکیا از بکارگیری برندش برای تولید گوشی‌های هوشمند محروم شد. به موجب قرارداد منعقد شده، نوکیا نمی‌توانست تا سه ماهه‌ی چهارم سال جاری محصولاتی را با برند نوکیا در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند راهی بازار کند، حال آنکه با اتمام این دوره، نوکیا فعالیتش برای تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی را آغاز کرده که شامل چهار محصول متشکل از دو پرچمدار و دو گوشی میان‌رده است.
همانطور که اشاره کردیم یکی از گوشی‌های هوشمند نوکیا با نام D1C نتایجی را برای چهار بار در Geekbench به ثبت رسانده که شامل امتیاز ۶۸۲ برای حالت تک هسته‌ای و ۳۲۲۹ برای حالت چند هسته‌ای است.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا