اخبار

نخستین ساعت هوشمند Huawei موسوم به TalkBand B1 معرفی شد


کمپانی Huawei اولین ساعت هوشمند خود را با نا Huawei TalkBand B1 معرفی کرد. گجتی با صفحه نمایش کوچک ۱.۴ اینچی با قابلیت انعطاف پذیری با پنل OLED که به شما امکان کنترل تناسب اندام و سلامتی و POP-OUT برای تماس های تلفنی را میدهد. ساعت هوشمند جدید Huawei هردو سیستم عامل اندروید و iOS را پشتیبانی میکند.
از ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به باطری داخلی ۹۰ میلی آمپری با دوام تا ۶ روز و یک صفحه نمایش کم مصرف, پشتیبانی از NFC برای همگام سازی (Sync) و Pairing راحت تر دستگاه اشاره نمود. همچنین میتوانید از گوشی متصل شده به دستگاه نیز برای مکالمات استفاده کنید که با وجود عالی بودن یکی از دلایل ضخامت زیاد ساعت نیز می باشد و میزان مکالمه با این گوشی نیز ۷ ساعت گزارش شده که بسیار عالی می باشد.

صفحه نمایش ۱.۴ اینچی OLED بر روی این ساعت بسیار شبیه به ردیاب و کنترلر های تناسب اندام و سلامتی مانند Nike FuelBand می باشد و TalkBand B1 بیشتر شبیه مچ بند کنترل سلامت است یا یک ساعت. این ساعت قابلیت هایی همچون محاسبه تعداد قدمها, میزان مساف طی شده,و میزان کالری سوزانده شده را نیز دارد. به علاوه این ساعت می تواند خواب شما را نیز تحت نظر بگیرد و با اطلاعات موجود در بهترین زمان ممکن بدون اینکه مزاحم خواب شما در اوج چرخه خوابتان شود شما را از خواب بیدار کند.
ساعت هوشمند Huawei TalkBand B1 به زودی در بازار های چین عرضه خواهد شد و به صورت جهانی نیز در کشور های ژاپن, خاورمیانه, روسیه, غرب اروپا در Q2 2014 عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این محصول از سوی Huawei اعلام نشده است.

 
ادامه خبر در سایت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا