اخبار

گلکسی C10 ، اولین گوشی دارای دوربین دوگانه سامسونگ ۵۰۰ دلار خواهد بود

از شایعات چنین بر می آمد که اولین گوشی عرضه شده با دوربین دوگانه سامسونگ نوت ۸ باشد. اما ورق برگشته و  اکنون اعلام شده که گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که در بخش پشتی آن از دوربین دوگانه استفاده خواهد شد. گزارش جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است نیز به این مورد اشاره دارد که قیمت اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه‌ی سامسونگ چقدر در نظر گرفته خواهد شد.
چند هفته ای است که سامسونگ اعلام کرده ر حال ساخت گلکسی c10 است.به نظر می رسد که گوشی مورد بحث احتمالا از دوربین پشتی دوگانه بهره خواهد برد.
در این گزارش‌ها گفته‌ می‌شود که گلکسی C10 احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز خواهد بود و حافظه‌ی رم این محصول ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. از دیگر مشخصات فنی گلکسی C10 می‌توان به نمایشگر سوپرامولد با کیفیت فول‌اچ‌دی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری این دستگاه ظرفیتی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت.
این روز ها بسیار نزدیک به معرفی این گوشی از سری گوشی های سامسونگ هستیم، جتی برخی از شایعات نیز اشاره کرده‌اند که شاید این محصول اولین گوشی هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ باشد که به دکمه‌ی اختصاصی دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی مجهز خواهد بود.
این گونه پیش‌بینی شده است که مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی C10 با قیمت حدود ۵۰۰ دلار عرضه می شود . حال باید دید آیا گلکسی سی ۱۰ در سایر نواحی جهان نیز به فروش خواهد رسید یا سامسونگ این دستگاه را به‌طور محدود و فقط در چین عرضه خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا