اخبار

نرم افزار گوگل برای تبدیل دوربین گوشی به هدست واقعیت مجازی

گوگل برنامه‌ای موسوم به Cardboard Camera برای تبدیل دوربین گوشی‌های همراه به هدست واقعیت مجازی از طریق افزودن یک پوشش مقوایی به آنها برای نصب بر روی سر عرضه کرده است.

 به گزارش دیلی استار، این نرم افزار از طریق فروشگاه آنلاین Google Play در دسترس است و مشاهده تصاویر ۳۶۰ درجه را از طریق نصب پوشش مقوایی Google Cardboard در برابر دوربین گوشی ممکن می‌کند.
پخش صدا بر روی تصاویر قابل مشاهده از این طریق برای ارتقای هیجان و لذت بردن بیشتر از تصاویر ۳۶۰ درجه هم ممکن است. برنامه Cardboard Camera با ۱۷ زبان زنده دنیا سازگار است.
ابزار مذکور تعامل مجازی سه بعدی میان کاربران را هم ممکن می کند تا آنها تجربه ای بی نظیر را با استفاده از فناوری تجربه کنند. کاربران برای تهیه تصاویر سه بعدی از این طریق تنها باید گوشی را در برابر خود قرار دهند و دکمه ضبط را فشار دهند و سپس آن را به آرامی به اطراف بچرخانند تا دوربین گوشی کل صحنه را ضبط کند و سپس تصاویر را به صورت ۳۶۰ درجه در حالت Cardboard مشاهده کنند.
همچنین دیگران هم می توانند تصاویر تهیه شده به این شیوه را به طور سه بعدی مشاهده کنند. ابزار مذکور هم برای تهیه عکس های سه بعدی و هم برای ضبط ویدئوهای سه بعدی کاربرد دارد.

 منبع:  فارس
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا