اخبار

نزدیک به نیمی از گوشی های آیفون از IOS 11 استفاده می کنند

این هفته ، هفته پیشی گرفتن و ثبت رکورد جدید IOS 11  بود به طوری که اعلام شد این سیستم عامل اپل روی بیش از ۴۷ درصد از گوشی های آیفون نصب شده است و حال این که IOS 10 درصدی نزدی که ۴۶ را از آن خود کرده است.
رسیدن به چنین رکوردی در بازه‌‌ی زمانی کوتاه، موفقیت بزرگی برای اپل به شمار می‌رود و در مقایسه‌ای کوتاه با اندروید، متوجه می‌شویم که عملکرد آی‌او‌اس جدید شگفت‌انگیز بوده است. البته جالب است بدانید که نرخ پذیرش آی‌او‌اس ۱۱ در مقایسه با آی‌او‌اس ۱۰، اندکی کمتر بوده است و ظاهرا کاربران اپل، سال گذشته اشتیاق بیشتری برای نصب نسخه جدید آی‌او‌اس داشتند.
در دو نسل قبل تر این این سیستم عامل، یعنی IOS 9 این رکورد تنها در ۲ هفته ثبت شده بود حال آن که در دو هفته ابتدایی عرضه IOS 11 این عدد به ۳۸٫۵ درصد رسید.
حال که آی‌او‌اس ۱۱ به پر‌مخاطب‌ترین نسخه سیستم‌عامل اپل تبدیل شده است، می‌توان انتظار داشت که طی روزهای آتی این رقم افزایش یابد. اپل چند روز پیش دانگرید به آی‌او‌اس ۱۰ را غیر ممکن کرد و شاید کاربران منتظر هستند تا اپل با آپدیتی جدید، تمامی مشکلات آی‌او‌اس ۱۱ را برطرف کند و آن‌ها نیز با خیال راحت گوشی‌ خود را آپدیت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا