اخبار

«نسخهٔ مفهومی Sony برای Android» مختص Xperia X منتشر شد

هم اکنون نرم‌افزار مفهومی جایگزین برای کاربران Xperia X در اروپا در دسترس است.

 

طرح مفهومی xperia

 
با حفظ ارتباط نزدیک با کاربران علاقمند به Xperia، و تجمیع ایده های جدید آنها در خصوص نوآوری و تجربیات نرم افزاری، «نسخهٔ مفهومی Sony برای Android» در تابستان سال گذشته در قالب برنامه‌ای جمع‌سپاری‌شده منتشرشد.
این برنامه از طریق به‌کارگیری بازخوردهای مشتریان و استفاده از داده‌های آنی استفاده از نرم‌افزار، موجب گردش کاری توسعهٔ نرم‌افزاری بازتری شده و هدف آن حصول اطمینان از وجود چیزهایی است که کاربران در نرم‌افزار از آن لذت می‌برند و برایشان مفید است، در حالی که پاسخ‌گویی بیشتر در ارائهٔ نرم‌افزار اصلی معمول با چرخهٔ انتشار کوتاه‌تر. را امکان پذیر می سازد.
در واحدهای توسعهٔ نرم‌افزار ما در سوئد، پکن و توکیو، نوآوری فرآیندی ثابت و پایه‌ای است. نسخهٔ مفهومی Sony برای Android به ما فرصتی برای کاوش و آزمایش شیوه‌های جدیدی برای ارتباطات مردم و انجام کارها توسط آنان می‌دهد.
تازه‌ترین نسخهٔ مفهومی ما شامل موارد زیر است:

  • گزیده‌ای از تازه‌ترین قابلیت‌های آتی محصولات Xperia پیش از معرفی رسمی
  • Android نسخهٔ هفت Nougat، که شامل قابلیت‌های جدید درونی مانند پشتیبانی از چند پنجره و اعلان‌های بهبودیافته است
  • دسترسی به انجمن InTouch متعلق به Sony که دسترسی مستقیمی به مهندسان نرم‌افزار ما و شانسی برای الهام‌بخشیدن به توسعهٔ نرم‌افزاری و نسخه‌های آتی نرم‌افزار را فراهم می‌آورد

ما بر این باوریم که دورهٔ تفاوت بین تجریهٔ کاربری و توسعهٔ نرم‌افزار به پایان رسیده است. ما می‌خواهیم اگر چیزی را دوست ندارید یا قابلیت یا برنامه‌ای نیازهایتان را برآورده نمی سازد، آن را از شما بشنویم تا بتوانیم یا آن تجربه را بهبود بخشیم یا کلاً حذفش کنیم و روی چیز دیگری تمرکز کنیم. پرتال بازخورد و انجمن اختصاصی InTouch که از درون دستگاه قابل دسترسی است، به ارائهٔ کانال‌هایی برای به‌اشتراک‌گذاشتن مستقیم بازخوردها با مهندسان نرم‌افزار ما، ادامه خواهد داد. علاوه بر این و در صورت تمایل شما، فرصتی را برای استفاده از نرم‌افزار و دریافت به‌روزرسانی‌ها بدون ارائهٔ بازخورد در اختیارتان قرار می‌دهد.
این برنامهٔ ابتکاری در ابتدا برای کاربران Xperia X در اروپا آغاز می‌شود*. برای این کار کافی است برنامهٔ «Concept Installer» را از Google Play دانلود کنید و مراحل سادهٔ راهنما برای فرآیند نصب را دنبال کنید.
برای اطلاعات بیشتر لطفاً از این صفحه دیدن کنید:
: http://www.sonymobile.com/global-en/xperia/android-xperia/concept
* Xperia X (F5121)در اروپا. ممکن است شامل برخی از دستگا‌های برخی بازارها/اپراتورها نشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا