اخبار

نسخه آزمایشی اندروید Oreo برای نوکیا ۲ منتشر شد

HMD نسخه بتا از اندروید Oreo 8.1 را برای کاربران نوکیا ۲ عرضه کرده است. کاربران این تلفن هوشمند در صورت تمایل می‌توانند دستگاه خود را به نسخه جدید ارتقا دهند. احتمالا تا آخر ماه جاری میلادی نیز شاهد عرضه نسخه نهایی این بروزرسانی خواهیم بود. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش کمپانی HMD اعلام کرد که قصد دارد نوکیا ۲ را در ماه ژوئن به نسخه ۸.۱ اندروید Oreo بروزرسانی کند. حال کاربران این محصول اقتصادی با شنیدن خبر مربوط به این موضوع خوشحال خواهند شد. زیراکه این برند فنلاندی یک گام به عرضه بروزرسانی مذکور نزدیک‌تر شده است.

مطالب مرتبط:

از امروز تمام کاربران نوکیا ۲ در صورتی که تمایل داشته باشند، می‌توانند نسخه آزمایشی این بروزرسانی را دریافت و روی دستگاه خود نصب کنند. برای انجام این کار باید از طریق Nokia Mobile Beta Labs اقدام کرد. کاربران باید توجه داشته باشند که برای نصب این نسخه، باید شماره IMEI دستگاه خود را ثبت کنند.
نوکیا 2
از آنجایی که حدود دو هفته تا پایان ماه ژوئن زمان باقی مانده، به نظر می‌رسد که کمپانی مذکور وقت کافی برای ارائه نسخه نهایی این بروزرسانی را دارد. البته کاربران این تلفن هوشمند در آینده نیز بروزرسانی‌های دیگری را دریافت خواهند کرد. بر اساس برنامه HMD، این کمپانی قصد دارد اندروید P را نیز برای نوکیا ۲ عرضه کند. نظر شما در خصوص عملکرد HMD در زمینه بروزرسانی تلفن‌های هوشمند خود چیست؟ به نظر می‌رسد که این برند توجه ویژه‌ای روی این موضوع دارد.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا