اخبار تکنولوژی

نسخه اسنپدراگون گلکسی S21FE اندروید ۱۴ دریافت کرد

پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.0 برای گلکسی S21FE، سامسونگ اکنون به‌روزرسانی نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ گلکسی اس ۲۱ FE را آغاز کرده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، در جولای ۲۰۲۳، سامسونگ پس از عرضه S21 FE اصلی در ژانویه ۲۰۲۲، گلکسی S21 FE را با پردازنده Snapdragon 888 به‌روز کرد. کاربران به راحتی می‌توانند با بررسی نسخه نرم افزاری G990B2XXU5FWK3/G990B2ODM5FWK3/G990B2XXU5FWK3 بروزرسانی را شناسایی کنند. با این حال، شایان ذکر است که این آپدیت با حجم دانلود قابل توجهی ۲ گیگابایت ارائه می‌شود.

علاوه بر ارتقاء سیستم عامل به اندروید ۱۴، این آپدیت امنیت را نیز به بروزرسان امنیتی اندروید در سطح نوامبر ۲۰۲۳ ارتقا می‌دهد. در حالی که تغییرات به‌روزرسانی رسمی این برند هنوز از طریق کانال‌های رسمی منتشر نشده است، کاربران این فرصت را خواهند داشت تا قبل از ادامه به‌روزرسانی، ویژگی‌های جدید را بررسی کنند.

اگرچه جزئیات خاصی ارائه نشده، در اینجا نگاهی اجمالی به ویژگی‌های عمومی اعلام شده توسط این برند برای One UI 6.0 است. کاربران تلفن هوشمند می‌توانند با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > بررسی به‌روزرسانی‌ها > دانلود و نصب در صورت موجود بودن، به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را بررسی کنند.

گلکسی S21FE با آپدیت جدید همراه شد

در دیگر خبرها پیشتر گلکسی A15 اقتصادی معرفی شد. این مدل در انواع ۴G و ۵G مشخصات یکسانی دارند، اما عمدتاً در بخش چیپست متفاوت هستند. نسخه ۴G دارای چیپ مدیاتک Helio G99، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. از سوی دیگر، نسخه ۵G دارای تراشه Dimensity 6100 Plus مدیاتک، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی S-AMOLED Infinity-U هستند که وضوح تصویر Full HD یا ۱۰۸۰ x 2340 پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تا ۸۰۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهد. هر دو دارای یک دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) هستند.

دوگانه گلکسی A15 طراحی بهبودیافته نسبت به قبل شامل آن شده است. بنابراین علاقمندان با مدل‌های برجسته و جذابی رو به رو هستند. قیمت انواع ۴G و ۵G گلکسی A15 4,990,000 VND ( 205 دلار) و VND 6,290,000 ( 260 دلار) برای مدل‌های پایه آنها است. همچنین قرار بوده در رنگ زرد، آبی و مشکی به فروش برسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.


 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا