اخبار

نسخه اندروید اپل موزیک منتشر شد

کمپانی اپل امروز سرویس موسیقی خود موسوم به اپل موزیک ( Apple music ) را در پلی استور گوگل در اختیار کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار داد. بر این اساس علاوه بر دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر iOS، اندرویدی ها نیز می‌توانند از سرویس موسیقی اپل در کنار اپلیکیشن Beats Pill+ بر روی گوگل پلی استفاده کنند.همچنین دسترسی به اپل موزیک بر روی iTunes سازگار به پلتفرم گوگل هم کماکان امکان‌پذیر است.
Apple music یک سرویس استریمینگ موسیقی است که به شما اجازه می‌دهد به آهنگ‌های موجود در iTunes گوش دهید؛ چندی پیش بود که زمزمه هایی مبنی بر این که قرار است اپل موزیک از طریق گوگل پلی استور در اختیار کاربران اندروید قرار گیرد، به گوش رسید و هیجانی که این خبر به وجود آورد را نیز به خاطر داریم. به این ترتیب اپل موزیک دومین اپلیکیشن اپل است که در اختیار کاربران اندروید قرار می گیرد.
قابل توجه در مورد اپلیکیشن اپل موزیک، هماهنگی آن با زبان طراحی اندروید است و به بیان ساده تر اپل تغییراتی در آن ایجاد کرده تا به نوعی حس استفاده‌ی آن در سیستم‌عامل اندروید به کاربر منتقل گردد؛ البته بد نیست بدانید که بر اساس اظهارات اخیر تیم کوک تیم کوک اپل موزیک تا کنون تقریبا نزدیک به ۶.۵ میلیون کاربر دارد و از این رو بدون شک انتشار نسخه اندروید به میزان قابل توجهی بر این تعداد خواهد افزود.
اپل پیش از این و در ماه ژوئن اعلام کرده بود که اپلیکیشن اپل موزیک برای دستگاه های اندرویدی در فصل پاییز ارایه خواهد شد اما چند کاربر اندرویدی در آن زمان نسخه بتای اپل موزیک اندروید را دریافت کرده بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا