اخبار

نسخه جدید گوشی اچ تی سی دیزایر ۶۲۶ در هند عرضه می شود

کمپانی اچ تی سی ( HTC ) که این روزها در شرایط بسیار سختی به سر می برد، روز گذشته نسخه جدیدی از گوشی دیزایر ۶۲۶ ( Desire 626 ) را در هند معرفی کرد.تفاوت عمده این گوشی نسبت نسخه قبلی خود اضافه شدن پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و دو سیم کارت هم زمان است.
دیزایر ۶۲۶ جدید از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل، دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی برخوردار بوده، یک چیپست MT6752 مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای و فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتر به آن قدرت داده و یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی موردنیاز تمام بخش‌های سخت‌افزاری آن را تامین می‌کند.
گفتنی است اغلب این مشخصات سخت‌افزاری را پیش از این در نسخه اولیه دیزایر ۶۲۶ هم دیده بودیم؛ اما چیزی نسخه جدید را نسبت به نسخه اولیه متمایز می‌کند، اضافه شدن پشتیبانی از شبکه ۴G LTE و دو سیم کارت هم زمان، و نرم‌افزار آن است که در محصول جدید تایوانی‌ها نسخه ۵.۱ اندروید آبنبات چوبی اجراخواهد شد. بد نیست بدانید که نسخه اولیه دیزایر ۶۲۶ اندروید ۴.۴ کیت کت را اجرا می‌کرد.
بر اساس گزارش، گوشی جدید اچ‌تی‌سی به زودی با قیمتی در حدود ۲۲۰ دلار و در رنگ‌های آبی و سفید متمایل به طوسی روانه بازار خواهد شد. در مورد تاریخ دقیق عرضه آن اطلاعاتی منتشر نشده است.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا