اخبار

نسخه دسکتاپ واتس اپ برای ویندوز و مک عرضه شد

پس از مدت‌ها شاهد عرضه نسخه دسکتاپ واتس اپ بودیم. کاربران زیادی در حال حاضر مجبور به استفاده از نسخه تحت وب این پیام‌رسان بودند. حال با استفاده از این اپلیکیشن بر روی کامپیوتر مجهز به ویندوز و مک خود می‌توانید از هر جایی و هر دستگاهی با دوستان خود به مکالمه بپردازید.
تا به امروز کاربران واتس اپ قادر بودند به‌وسیله کامپیوتر خود از این پیام رسان بهره ببرند. سازنده‌ی واتس اپ برای این دسته از کاربران نسخه‌ی تحت وبی را طراحی کرده است. خبر خوب برای کاربران این پیام‌رسان آن است که دیگر انتظارها به پایان رسید و نسخه دسکتاپ واتس اپ عرضه شد.
کمپانی واتس اپ در این باره می‌گوید:

امروز ما نسخه دسکتاپ واتس اپ را عرضه کردیم تا شما راه جدیدی را برای استفاده از آن در هر جا و هر زمانی داشته باشید. چه بر روی تلفن همراه خود و چه بر روی کامپیوتر خود در سر کارتان.

درست همانند نسخه تحت وب واتس اپ، بر روی نسخه دسکتاپ واتس اپ نیز پنجره‌هایی برای مکالمات شما در نظر گرفته شده است که درست همانند آن‌ها را بر روی موبایل خود نیز خواهید داشت.
نسخه دسکتاپ واتس اپ
این اپلیکیشن بر روی دو پلتفرم دسکتاپ ویندوز (ویندوز ۱۰ مایکروسافت به بالا) و مک ( OS X 10.9 به بالا) قابل اجرا خواهد بود. این بدین معنی است که کاربران پلتفرم‌های قدیمی‌تر مانند ویندوز ۷ قادر به تجربه این اپلیکیشن نخواهند بود. از نظر رابط کاربری نیز نسخه دسکتاپ واتس اپ دارای طراحی همانند نسخه تحت وب آن است هرچند که امیدواریم در آیند‌ه‌ای نزدیک شاهد بهبود رابط کاربری این پیام رسان پر طرفدار باشیم.

دانلود نسخه دسکتاپ واتس اپ

برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی واتس اپ اقدام کنید. ابتدا بر روی این لینک کلیک کرده و سپس سیستم عامل مورد نظر را جهت دانلود انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا