اخبار تکنولوژی

نسخه ۱۶ گیگ رم و ۱ ترابایت تلفن ریلمی GT Neo5 عرضه شد

شرکت ریلمی پیشتر گوشی ریلمی GT Neo5 را معرفی کرد. یک مدل رده بالا و قدرتمند که به تازگی نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی آن راهی بازار چین شده است.

حاشیه باریک نمایشگر در کنار مشخصات جذاب، ریلمی GT Neo 5 SE را به گوشی برجسته تبدیل می‌سازد. تلفن GT Neo 5 SE یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ به همراه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 3.1 قدرت می‌گیرد.

بالاترین نسخه این دستگاه می‌تواند به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز شود. ظرفیت باتری آن تا ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت بوده که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی دارد. ریلمی GT Neo 5 SE دارای یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در گوشی خواهد بود.

ریلمی GT Neo5 در نسخه جدید عرضه شد

همچنین باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر Realme UI 4.0 هم پرداخت. گفته می‌شود این دستگاه بین ۲۰۰۰ یوان تا ۳۰۰۰ یوان قیمت دارد. حداقل دو رنگ دارد: مشکی و فاینل فانتزی عرضه خواهد شد.

برند ریلمی همیشه سعی داشته محصولات هیجان انگیزی را عرضه دارد و این مدل نیز یک میان رده پرتوان با چیپ جدید کوالکام به شمار می‌رود. انتظار داریم که شرکت چینی بخواهد این مدل را در بازارهای بیشتری همچون عرضه دارد. بازار چین همیشه برای برندهای چینی جذاب بوده اما گاهی به سراغ سایر بازارها رفته تا بتوانند فروش بیشتری را رقم زنند.

این مدل نسخه میان رده ریلمی نئو ۵ بوده که از مشخصات پرچمدار بهره برده و طراحی منحصربفردی هم شامل آن شد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ریلمی مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا