اخبار

نسخه ۲۰۱۶ تبلت گلکسی Tab A سامسونگ به همراه قلم S Pen رونمایی شد

همانطور که انتظار می رفت کمپانی سامسونگ امروز به طور رسمی از نسخه ۲۰۱۶ تبلت گلکسی Tab A که به قلم اس پن نیز مجهز شده است، پرده برداشت.
 
از چند هفته پیش تاکنون، شایعاتی در خصوص عرضه این تبلت که برخورداری از قلم هوشمند گلکسی نوت ۷، یکی از ویژگی های بارز آن به شمار می رفت، در فضای وب منتشر شده بود که بالاخره، ساعتی پیش، انتظار علاقه مندان به پایان رسید و سامسونگ، از این محصول رونمایی کرد.
 
تبلتی که قرار است با قیمت ۴۴۰ دلار روانه بازار شود که فعلا تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و باید صبر کرد و دید که چه زمانی به بازار سایر کشورهای جهان راه خواهد یافت.
 
و اما در خصوص مشخصات این تبلت باید گفت که از نمایشکر ۱۰٫۱ اچی فول اچ دی بهره می برد و بار پردازشی آن را نیز چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۸۷۰ با سرعت کلاک ۱٫۶ گیگاهرتز به دوش می کشد.
 
با توجه به مشخصات این تبلت می توان این عضو جدید را به خانواده تبلت های میان رده اضافه کرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.
 
به گفته سامسونگ، این تبلت از ارتباط ۴G LTE پشتیبانی می کند و از یک باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که می تواند انرژی لازم برای مدت زمان ۱۴ ساعت را فراهم کند.
 
در خصوص دوربین این تبلت نیز باید گفت که از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در قسمت پشتی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلویی استفاده شده است.
 
در پایان باید گفت که این محصول به سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو مجهز خواهد بود و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به اندروید ۷ نوگا بروزرسانی خواهد شد.
 

سامسونگ
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا