اخبار

نسل بعدی پیکسل از گلکسی اس ۸ ضعیف‌تر خواهد بود

نسل بعدی پیکسل از گلکسی اس ۸ ضعیف‌تر خواهد بود

بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند با عرضه نخستین مدل از سری پیسکل، بسیار امیدوار و خرسند شده بودند زیرا سرانجام گزینه‌ای مناسب به‌عنوان رقیب محصولات بزرگ بازار از سوی گوگل به بازار عرضه شده بود که فاقد نقاط ضعف سری نکسوس بود. در طول چند ماه گذشته اخباری درباره نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل منتشر شده بود که البته اطلاعات مربوط به عرضه این دستگاه تاکنون تنها در هاله‌ای از ابهامات و شایعات قرار گرفته بود اما به‌تازگی مشخصات و تصاویری از این تلفن همراه هوشمند منتشر شده است.

بر اساس این اطلاعات، این تلفن همراه هوشمند هم‌اکنون با آزمون یا همان بنچ مارک Geekbench که یکی از آزمون‌های استاندارد و محبوب در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند به‌حساب می‌آید، تست شده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده در این فرایند، در این دستگاه پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون شرکت با کلاک ۱٫۹ گیگاهرتز به کار رفته است که این پردازنده مشابه با نمونه موجود بر روی گلکسی اس ۸ شرکت سامسونگ است. همچنین وجود ۴ گیگابایت رم و پشتیبانی از اندروید O (نسخه جدید اندروید که در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد) در این دستگاه تایید شده است.

اما اطلاعات به دست آمده به‌عنوان نتایج بنچ مارک Geekbench برای گوگل پیکسل ۲ که به گوگل تایمن معروف شده است به شرح زیر است. البته لازم به ذکر است که به‌منظور درک بهتر نتایج به دست آمده، نتایج کسب‌شده توسط دو دستگاه نیرومند دیگر یعنی گلکسی اس ۸ سامسونگ و اکسپریا ایکس زد پرمیوم شرکت سونی در آزمایش مشابه نیز برای شما به نمایش درآمده است.

گوگل تایمن

Geekbench تک‌هسته‌ای:۱۸۰۴
Geekbench چندهسته‌ای:۶۲۸۴

گلکسی اس ۸:

Geekbench تک‌هسته‌ای:۱۹۲۹

Geekbench چندهسته‌ای:۶۰۸۴

اکسپریا ایکس زد پرمیوم:

Geekbench تک‌هسته‌ای:۱۹۴۳

Geekbench چندهسته‌ای:۵۸۲۴

شایان ذکر است که هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه رسمی این تلفن همراه هوشمند منتشر نشده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا