اخبار

نظرسنجی: معمولا چند وقت یکبار گوشی خود را عوض میکنید؟

پرچمدارهای جدید معمولا هر ۶ ماه یکبار عرضه می شود و کمپانی های آنها همیشه سعی می کنند تا پرچمدارهای خود را در دوسته جداگانه معرفی و ارائه کنند. برای مثال کمپانی سامسونگ پرچمداری های خود را در دو سری Galaxy S و Galaxy Note ارائه می کند و یا کمپانی ال جی دو سری LG G و LG V و یا کمپانی هواوی با دو سری Huawei P و Huawei Mate پرچمدارهای خود را ارائه می دهد.
واقعیت آن است هر کدام از این پرچمدارها در نوع خود برتری هایی نسبت به همدیگر دارند و طی رقابت سنگین و تنگاتنگ مرتبا از همدیگر پیشی می گیرند.

اما سوال ما این است که آیا شما هر ماه یک گوشی جدید خریداری می کنید؟

افراد محدودی هستند که گوشی خود را با ارائه شدن پرچمدار جدید با فاصله زمانی خیلی کوتاه عوض می کنند، اما اکثر مردم حداقل یک سال منتظر می مانند و از گوشی فعلی خود استفاده می کنند.
اما معمولا وقتی شما یک گوشی جدید خریداری می کنید تا حدود ۲ سال نیازی به تغییر آن نخواهید داشت. چون تکنولوژی گوشی ها معمولا در فاصله زمانی کوتاه ارتقا پیدا نمی کنند و تنها در جزئیات ظاهری و برخی امکانات در هر پرچمدار متمایز می شوند.
با این حال، کسانی که نیاز به تعویض موبایل قدیمی خود دارند اصولا نمیتوانید براحتی و آن را با قیمت مناسب به فروش برسانند و معمولا این گوشی ها را به والدین خود هدیه می دهند و یا حتی آن را به عنوان یک دستگاه پشتیبان نگه می دارند.
لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید تا ببینیم کاربران ایرانی معمولا هر چند وقت یکبار گوشی خود را تعویض می کنند.
 

[poll id=”1″]

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا