اخبار تکنولوژی

نمایشگر اقتصادی و جذاب لنوو Xiaoxin 24 FHD معرفی شد

شرکت لنوو به تازگی یک نمایشگر خوش استایل و خوش قیمت را با نام لنوو Xiaoxin 24 FHD معرفی کرده که بیشتر با اهداف کاربری تجاری تدارک دیده شد و نرخ نوسازی بالا آن این گزینه را برای گیمینگ هم مناسب می‌کند.

لنوو Xiaoxin 24 FHD دارای پنل ۲۳.۸ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز است. این مورد موجب خواهد شد تا کاربران بتوانند در کنار کار خود، بازی هم انجام دهند. وضوح صفحه نمایش ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت و پوشش ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB هم ارائه می‌دهد.

در بخش اتصال باید به دو پورت HDMI و یک جک ۳.۵ میلی‌متری برای صدا اشاره کرد. توجه زیادی به طراحی شده است. قاب مانیتور ۲ میلی متر عرض و ۶.۹ میلی متر ضخامت دارد. همچنین دارای یک براکت با باز شدن سریع بوده که به راحتی می‌توان آن را راه‌اندازی کرد. این پایه مجهز به سازمان دهنده کابل و یک شکاف کوچک برای قرار دادن گوشی هوشمند است.

لنوو Xiaoxin 24 FHD شیک و جذاب

 لنوو Xiaoxin 24 FHD

لنوو Xiaoxin 24 FHD فقط ۸۵ دلار در چین قیمت دارد. مشخص نیست که آیا این مانیتور در بازار جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.

در اخباری دیگر شرکت لنوو پیشتر از لپ تاپ پریمیومی رده بالا و قدرتمند جدیدی رونمایی کرد که به عنوان لپ تاپ Yoga Pro 9i شناخته می‌شود. لنوو در این مدل سخت افزاری پرتوان به کار گرفته تا رقیبی جدی برای سایر مدل‌ها همچون مک بوک پرو اپل باشد.

گذشته از سخت افزار قوی، لپ تاپ Yoga Pro 9i طراحی باریک و پریمیومی هم دارد. این مدل در دو نسخه ۱۴.۵ و ۱۶ اینچی عرضه خواهد شد که بین ۲ تا ۲.۲۳ کیلوگرم وزن دارند. همچنین از پردازنده نسل سیزدهم اینتل و گرافیک RTX 4000 انویدیا قدرت می‌گیرند. Yoga Pro 9i را می‌توان با پردازنده i5–۱۳۵۰۵H، i7-13705H و i9-13905H خریداری کرد که با نسخه ۱۰۰ واتی RTX 4050، RX 4060 و RTX 4070 همراه می‌شود. CPU و GPU با حداکثر ۶۴ گیگابایت همراه بوده و رم LPDDR5 هم تدارک دیده شده است.

برای مدل ۱۴.۵ اینچی یک نمایشگر LED استفاده شده که وضوح ۳K و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و حداکثر روشنایی تا ۱۲۰۰ کاندلابرمترمربع ارائه می‌شود. جهت کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا