اخبار

نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور ایرانسل برگزار می‌شود

ایرانسل با حضور در نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، فرصت‌های شغلی خود را معرفی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، با حضور ایرانسل از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعد از ظهر در سالن شهید استاد جباری این دانشگاه برگزار می‌شود. ایرانسل با هدف معرفی مرکز توسعه شغلی خود که با همکاری مدرسه اشتغال شریف تأسیس شده است و همچنین معرفی فرصت‌های شغلی موجود، در این نمایشگاه حضور دارد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف فرصت گفت‌وگو با مدیران منابع انسانی و مدیران بخش‌های مختلف ایرانسل را دارند. همینطور این امکان فراهم شده است که علاقه‌مندان رزومه خود را در اختیار منابع انسانی ایرانسل قرار دهند.

نهمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان‌کار و شرکت‌ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان در آن حضور دارند.

در ۸ دوره پیشین نمایشگاه بیش از ۳۴۰ سازمان حضور موثر داشتند و حدود ۲۰ هزار رزومه کاری دریافت و بیش از ۳ هزار عنوان موقعیت شغلی در گروه‌های شغلی مختلف تعریف شد که منجر به جذب و استخدام ۲هزار و ۲۰۰ نفر نیروی متخصص شد.
علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه و کارجویان می‌توانند به سایت جاب ویژن مراجعه کنند و پس از مطلع شدن از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و فرصت‌های شغلی ارائه شده، در سایت ثبت نام کرده و رزومه خود را تکمیل کنند. سپس از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در دانشگاه شریف با مدیران سازمان‌ها ملاقات کرده و رزومه خود را در سیستم‌های موجود در غرفه با یک کلیک ارسال کنند.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا