اخبار

نوت ۷ ریفربیشد در کره عرضه می شود

به نظر می رسد که گلکسی نوت ۷ ریفربیشد یا  FE تا چند وقت دیگر در کره رونمایی خواهد شد. کره‌ای‌ها در اکتبر سال گذشته و پس از آتش گرفتن تعدادی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در اثر معیوب بودن باتری آن‌ها، ناچار به فراخوانی حدود ۳ میلیون دستگاه از فبلت بالارده‌ی خود شدند. این کمپانی تولید گوشی یادشده را متوقف کرد و فرایندی یک‌ماهه برای بازپس‌گیری تمامی نمونه‌های فروخته‌شده از گلکسی نوت ۷ را آغاز کرد.
حال سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت ۷ ریفربیشد یا FE را با ساختار داخلی متفاوت و بدنه نوت ۷ روانه بازار کند. بنا بر گزارشی از وال‌استریت ژورنال، عرضه‌ی این گوشی از تاریخ ۱۶ تیر در بازار کره‌‌ی جنوبی آغاز خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست چه تعدادی از این گوشی‌ها در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد. تحلیل‌گران معتقدند که گلکسی نوت ۷ آسیبی به فروش گلکسی اس ۸ نخواهد زد؛ کره‌ای‌ها به‌تازگی نسخه‌ای صورتی از گلکسی اس ۸ پلاس را به‌صورت انحصاری در تایوان عرضه کرده‌اند.
همچنین تا به حال هنوز هم بسیاری از گوشی های نوت ۷ خود را تحویل نداده اند، بنابراین احتمالا نسخه‌ی ریفربیشد این گوشی گزینه‌ای ایمن برای کسانی باشد که علاقه زیادی به نوت ۷ دارند و نمی‌خواهند با آتش گرفتن آن مواجه شوند.
ر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا