ریپورتاژ آگهی

در نوسانات بازار موبایل چطور گوشی مناسب انتخاب کنیم؟

گوشی موبایل یکی از نیاز های زندگی در جامعه امروزی است. با پیشرفت شبکه های اجتماعی، ارتباطات به سمتی رفته که همه افراد نیاز به تلفن هوشمند داشته باشند. از طرفی در داخل کشور به دلیل نوسانات قیمت دلار و تحریم ها، خرید گوشی موبایل به امری پیچیده تبدیل شده است. قیمت گوشی های موبایل به صورت مداوم در حال تغییر هستند و کمپانی های بزرگ تولید کننده موبایل ماهیانه مدل های جدیدی را وارد بازار میکنند. این گستردگی مدل ها و بازه های قیمتی مختلف، باعث سردرگمی کاربران شده تا نتوانند به صورت درست بررسی گوشی و انتخاب درست را متناسب با نیاز خود انجام دهند.

چطور گوشی مناسب خود را انتخاب کنیم؟

در بررسی گوشی برای خرید باید چندین فاکتور را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

  1. بودجه سنجی کنید

برای خرید گوشی موبایل اولین اولویت بودجه سنجی باشد. ببینید که چه مقداری می خواهید برای خرید گوشی هزینه کنید.

  1. انتخاب برند

شرکت های زیادی در زمینه تولید گوشی هوشمند فعالیت دارند که از مشهور ترین آنها میتوان به: سامسونگ، شیائومی، اپل و… اشاره کرد و شما متناسب با نیاز و علاقه خود باید یکی از برند های ذکر شده را انتخاب کنید.

  1. اولویت انتخاب یک بخش از گوشی

بعد از مشخص شدن حدود بودجه و انتخاب برند باید ببینید از گوشی چه استفاده ای خواهید کرد؟ اگر عکاسی میکنید اولویت اولتان میتواند دوربین باشد، اگر بازی میکنید پردازنده، اگر به فعالیت های صوتی مثل ضبط صدا و موسیقی علاقه دارید میکروفون و اسپیکر و… در مجموع اولویت خود برای استفاده از موبایل را مشخص کنید تا انتخاب موبایل برایتان ساده تر باشد.

در مجموع بعد از مشخص شدن رنج قیمتی، انتخاب برند و اولویت استفاده از گوشی، کار راحت تری برای انتخاب و خرید موبایل مورد نظرتان خواهید داشت. در نظر داشته باشید که به دلیل نوسانات قیمت دلار و اتفاقات روزمره داخل کشور، نباید بین انتخاب تا خرید شما وقفه طولانی مدتی بیفتد، چرا که ممکن است در حد فاصل انتخاب شما تا خرید، به دلیل نوسانات دلار گوشی مورد نظر از بازه قیمتی مورد انتخاب شما خارج شود و موبایل انتخابی شما با قیمتی بالاتر به فروش برسد.

در نوسانات بازار موبایل چطور گوشی مناسب انتخاب کنیم؟

گوشی موبایل را آنلاین بخریم یا حضوری؟

 

برای خرید گوشی موبایل راه های زیادی وجود دارد، راه هایی مثل سفارش تلفنی و تحویل درب منزل، سفارش آنلاین، خرید حضوری از مغازه و… اما هرکدام از این روش های مزایا و معایب خود را دارند.

  • خرید حضوری از فروشگاه های موبایل
    خرید حضوری از فروشگاه های موبایل در بازار همیشه انتخاب اول و قدیمی ترین روش خرید برای مردم بوده است. اما امروزه به خاطر نوسانات قیمت دلار و اتفاقات موجود ممکن است فروشگاهی که شما قصد خرید دارید اختلاف قیمت هایی را با قیمت رسمی آن موبایل داشته باشد. اگر قصد خرید حضوری دارید بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه ها قیمت موبایل مورد نظر خود را از مراجع رسمی آنلاین یا فروشگاه های معتبر بررسی کنید.
  • خرید آنلاین از فروشگاه های موبایل
    خرید آنلاین راحت ترین روش خرید تلفن همراه است و شما با بررسی قیمت موبایل مورد نظر خود در سایت های مختلف، در نهایت یک فروشگاه را انتخاب خواهید کرد و موبایل مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل خواهید گرفت. قبل از ثبت سفارش و واریز وجه، از معتبر بودن وب سایت از طریق نمادهای الکترونیکی مطمئن شوید.

 

چطور از کارکرد درست گوشی مطمئن باشیم؟

با توجه به گستردگی برند ها و زیاد بودن تعداد گوشی ها در بازه های قیمتی مختلف، با وجود در نظر گرفتن اولویت های ذکر شده، انتخاب گوشی مناسب همچنان کار سختی است. اگر بازهم در خرید گوشی خود شک داشتید میتوانید به کمک رسانه هایی که کار بررسی گوشی انجام میدهند، گوشی موبایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در نوسانات بازار موبایل چطور گوشی مناسب انتخاب کنیم؟

این رسانه ها گوشی های مختلف را از طرف کمپانی ها، نمایندگی ها، فروشگاه ها دریافت و در یک بازه زمانی مشخص تست میکنند. این تست ها شامل تست های نرم افزاری و سخت افزاری است و عیب و ایرادات و معایب گوشی های مختلف در این تست ها به صورت کامل مشخص میشود. در نهایت، رسانه های ذکر شده تجربیات استفاده خود از موبایل های مختلف را به صورت ویدیو یا متن منتشر میکنند تا به کاربران خود در امر خرید گوشی کمک شایانی کرده باشند. رسانه های زیادی در داخل کشور در این زمینه فعالیت دارند که یکی از معتبر ترین و پربازدید ترین آن ها رسانه موبونیوز به آدرس: https://mobo.news است. وب سایت موبونیوز با بررسی گوشی های مختلف در برند ها و بازه های زمانی مختلف، همواره همراه کسانی بوده که قصد خرید گوشی موبایل را داشته اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا