اخبار

نوکیا حضور در نمایشگاه MWC 2017 را تایید کرد

نوکیا یکی از کمپانی‌های محبوب و قدیمی است که این روزها خبر ساخت محصولات جدید این کمپانی و بازگشتش به عرصه تلفن‌های هوشمند در فضای مجازی پر شده است. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده که پیش رو داریم نوکیا از محصولات جدید خود رونمایی کند.
همانطور که می‌دانید نوکیا با HMD Global قرارداد بسته تا این کمپانی وظیفه ساخت محصولات نوکیا را برای ۱۰ سال آینده به عهده گیرد. انتظار می‌رود که اولین گوشی ساخته شده توسط HMD Global تا پایان سال ۲۰۱۶ توسط نوکیا رونمایی شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه آن در سال ۲۰۱۶ باشیم یا خیر.
در هر صورت آنچه به‌تازگی مشخص شده است حضور نوکیا در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ خواهد بود؛ جایی که ممکن است نوکیا از محصول جدیدی رونمایی کند.
نمایشگاه MWC 2017 قرار است از تاریخ ۹ الی ۱۲ اسفند برگزار شود. اصولا در این رویداد شاهد رونمایی محصولات قدرتمند توسط کمپانی‌های مطرح هستیم و همانطور که گفته شد نوکیا نیز قصد دارد در این رویداد حضور پیدا کرده و راجیف سوری، مدیرعامل کمپانی نوکیا کنفرانس مطبوعاتی داشته باشد.
اگرچه متاسفانه حضور نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی از تلفن هوشمند در دست ساخت این کمپانی را تضمین نمی‌کند. حتی وجود شایعاتی مبنی بر اینکه نوکیا قصد دارد از ۲ دستگاه در اوایل سال آینده میلادی رونمایی کند نیز به منزله پرده‌برداری از آنها در نمایشگاه MWC 2017 نیست.
 
حضور نوکیا در MWC 2017
 
اگر از طرفداران قدیمی نوکیا باشید حتما به یاد دارید که نوکیا در گذشته از محصولات جدید خود در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌کرد؛ بنابراین ممکن است بخواهد در این رویداد بزرگ بازگشت خود به عرصه ساخت تلفن‌های هوشمند را با معرفی یک محصول جدید جشن بگیرد.

منبع phonearena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا