اخبار

نوکیا ۵.۱ پلاس (یا نوکیا X5) تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد

نوکیا ۵.۱ پلاس یا نوکیا X5 نام محصولی است که انتظار می‌رود به زودی توسط HMD Global معرفی شود. بر اساس خبری که امروز منتشر شده، گفته می‌شود این دستگاه توانسته تاییدیه بلوتوث را دریافت کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
یکی از محصولات برند نوکیا با شماره مدل TA-1109 توانسته تاییدیه بلوتوث را دریافت کند. اگرچه محتوای مربوط به این تاییدیه چندان اطلاعات زیادی را در خصوص این محصول نشان نمی‌دهد، اما از طریق آن می‌توان متوجه شد که تلفن هوشمند مذکور از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط:


این محصول از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند ولی فعلا خبری رسمی در خصوص اینکه شماره مدل TA-1109 مربوط به چه دستگاهی است، منتشر نشده است. اما بر اساس اخبار و شایعات پیشین، نوکیا ۵.۱ پلاس از پردازنده مدیاتک استفاده خواهد کرد که با این اوصاف شماره مدل فوق مربوط به نوکیا ۵.۱ پلاس یا نوکیا X5 است.
نوکیا 5.1 پلاس
در همین حال، در اخبار دیگری در خصوص محصولات نوکیا، دو شماره مدل از نوکیا X6 در لیست تاییدیه بلوتوث دیده شده‌اند. این دو نسخه دارای شماره مدل‌های TA-1083 و TA-1116 هستند. گفته می‌شود که شماره مدل TA-1116 مربوط به نسخه بین المللی از نوکیا X6 است. نوکیا X6 در حال حاضر تنها مخصوص بازار چین است و به صورت انحصاری در این بازار به فروش می‌رسد. اما چندی پیش HMD تایید کرده بود که قصد دارد این محصول را به صورت جهانی عرضه کند. شما چه انتظاراتی از نوکیا ۵.۱ پلاس دارید؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا