آموزش و ترفند

نکات طلایی در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل

امروزه با توجه به شرایط جامعه و نوسان زیادی که در برخی از پارامتر‌‌‌‌های بازار وجود دارد،‌ ارائه خدمات در بسیاری از مشاغل دچار اختلال شده است. این در حالی است که موبایل از جمله کالا‌‌‌‌هایی است که همچنان بازار گرم خود را دنبال ‌‌‌می‌کند،‌ همانطور که میدانید این روزها مشاغل زیادی تنها با یک گوشی تلفن همراه راه اندازی ‌‌‌می‌شود و پیش ‌‌‌می‌روند.

از طرفی این روزها شاهد استفاده از موبایل در گروه‌‌‌های سنی مختلف هستیم. در واقع هر فردی با هر سن و سالی و هر شرایط و طبقه اجتماعی،‌ از این وسیله هوشمند استفاده ‌‌‌می‌کند. بنابراین مشهود است که شغل تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات موبایل با توجه به تغییرات غیرقابل پیش بینی ارزها گسترش قابل توجهی داشته است جز یکی از کسب و کار‌‌‌‌های پرطرفدار است.

نکات طلایی در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل

در واقع گوشی‌‌‌های هوشمند به بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند و از آنجایی که در برابر آسیب‌‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری مصون نیستند،‌ احتمال خرابی در آنها بالاست که از طرفی سرمایه گذاری برای خرید یک موبایل تازه صرفه اقتصادی ندارد،‌ پس نقش تعمیرکار موبایل چشمگیر ‌‌‌می‌شود.

جایگاه شغل تعمیرات موبایل و آغاز یک حرفه پردرآمد

این روزها افراد زیادی برای داشتن کسب و کار پردرآمد در موسسات مختلف به دنبال یادگیری،‌ حرفه ای هستند. همانطور که اشاره کردیم نفوذ روز افزون لوازم دیجیتال در زندگی مردم،‌ ضرورت ارائه ی خدمات وابسته به این لوازم را بیشتر ‌‌‌می‌کند. بنابراین خدمات مرتبط با موبایل مانند تعمیرات گوشی ‌‌‌می‌تواند انتخاب هوشمندانه ای برای شروع یک کسب و کار و درآمدزایی باشد.

تعمیرات موبایل جزء یکی از حرفه‌‌‌های پرطرفدار،‌ همراه با آینده شغلی مناسب است که در سال‌‌‌های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از دلایل مهم قابل پسند بودن آن،‌ این است که از این حرفه در هرجای دنیا که باشید میتوانید کسب درآمد کنید. البته انتخاب مسیر درست در یادگیری این رشته،‌ کمک بسزائی در پیشرفت و ثبات شغلی ‌‌‌می‌کند و مطمئنا با فراگیری آموزش اصولی،‌ ‌‌‌می‌توانید آینده شغلی بی نظیری را در این حرفه برای خود رقم بزنید.

آموزش حضوری یا غیرحضوری تعمیرات موبایل

شما برای یادگیری این رشته هم میتوانید از طریق آموزش حضوری و هم غیرحضوری اقدام کنید. شاید تا الان فکر کرده باشید که یادگیری این حرفه،‌ صرفا به کلاس‌‌‌‌های حضوری نیاز دارد تا شما بتوانید صفر تا صد کار را آموزش ببینید. اما خبر خوب این است که امروزه حتی در حوزه‌‌‌های فنی هم آموزش‌‌‌‌ها بصورت آنلاین انجام ‌‌‌می‌شود.

پس شما هم،‌ از طریق آموزش آنلاین،‌ ‌‌‌می‌توانید بطور اصولی و پایه همه‌ی مباحث را در رشته تعمیرات موبایل آموزش ببینید. البته آموزشی که انتخاب ‌‌‌می‌کنید از نظر کیفیت‌‌‌‌ها و استاندارد‌‌‌‌های کافی و تخصص‌‌‌های مربوط به موضوع مورد نظر حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید که انتخاب یک آموزش مناسب و قابل اعتماد،‌ بسیار حائز اهمیت ‌‌‌می‌باشد.

آموزش حضوری یا غیرحضوری تعمیرات موبایل

شاید الان به این مسئله فکر ‌‌‌می‌کنید که آموزش تعمیرات موبایل چگونه بصورت آنلاین ممکن است؟!! فکر نکنید که تماشای این آموزشها فعالیت خاصی از جانب شما نمی‌طلبد،‌ بلکه شما با یک کارگاه کاملا عملی سروکار دارید و برای گذراندن مباحث باید فرد فعال و متعهد باشید درست مانند یک کلاس حضوری. مطمئنا بهترین و اولین قدم موفقیت در یک مسیر اموزشی اعتماد متقابل است. در واقع مجموعه‌‌‌های آموزشی با ضمانت آموزش‌‌‌های خود باید شرایط آموزشی را در بهترین حالت محیا کنند.

 

پیشنهاد ویژه مجتمع پل به شما

توصیه ما به شما برای آشنایی با این مجموعه حرفه ای،‌ شرکت در دوره‌‌‌های رایگان آموزش تعمیرات موبایل است که با این آموزش‌‌‌های رایگان با کیفیت و تخصصی بودن آموزش‌‌‌‌ها آشنا ‌‌‌می‌شوید و هیچ هزینه ای هم در قبال این تجربه خوب صرف ن‌‌‌می‌کنید؛چه بسا برای دریافت این آموزش‌‌‌‌ها در آکادمی‌‌‌های مربوطه،‌ باید هزینه‌‌‌های بالایی پرداخت کنید. در ادامه توضیح ‌‌‌می‌دهیم که مجتمع آموزشی پل چه آموزش‌‌‌‌هایی برای شما در نظر گرفته است :

بسته‌‌‌های شگفت انگیز لیموی مجموعه پل یک آموزش اصولی آنلاین با سبک تدریس استاندارد و حرفه ای و مدرسین مجرب و با دانش است، که از شما یک تعمیر کار حرفه ای ‌‌‌می‌سازد. این ویدئوها توسط کادر مجرب مجموعه پل و با استفاده از چندین دوربین حرفه ای و باکیفیت ضبط شده اند که شما عزیزان بتوانید آموزش‌‌‌های تعمیرات را در قالب یک کارگاه حرفه ای تجربه کنید. فراموش نکنید که با بسته‌‌‌های لیمو،‌ آموزش را از پایه و بصورت اصولی فرا میگیرید پس اصلا نگران سطح دانسته‌‌‌های خود در این رشته نباشید.

ویژگی بسته‌‌‌های آموزشی لیمو

بسته‌‌‌های آموزشی لیمو دارای مزیت‌‌‌های فوق العاده ای هستند که این آموزش را از سایر آموزش‌‌‌‌ها متفاوت کرده است. شما با تهیه ی این بسته‌‌‌‌ها،‌ فیلم‌‌‌های آموزشی مربوطه را برای همیشه در دسترس خود دارید و هر گاه نیاز به مرور مطالب،‌ یا یادآوری آنها داشته باشید،‌ ‌‌‌می‌توانید سریعا به فیلم‌‌‌‌ها رجوع کنید. با داشتن بسته‌‌‌های لیمو تا ۲۴ ماه همه ی فیلم‌‌‌های آموزشی جدید و به روزی که از طرف مجتمع پل آپلود ‌‌‌می‌شود،‌ بصورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امتیاز ویژه ی بسته‌‌‌های لیمو،‌ تضمین کیفیت دوره و همچنین گارانتی بازگشت وجه است یعنی به هر دلیلی؛ کیفیت آموزش‌‌‌‌ها راضی کننده نبود، وجه شما با احترام عودت داده ‌‌‌می‌شود.

ویژگی بسته‌‌‌های آموزشی لیمو

در کنار این آموزش‌‌‌‌ها،‌ شما پشتیبانی آنلاین دارید؛ هرگاه حین دیدن ویدئو‌‌‌‌های آموزشی،‌ سوالی برای شما مطرح شود یا به مشکلی بربخورید،‌ پشتیبانی مجموعه پل در خدمت شماست تا در اصرع وقت با مدرس دوره برای شما یک کلاس رفع اشکال آنلاین تنظیم کند تا بتوانید چالش بوجود آمده را رفع و رجوع کنید. لازم به ذکر است که در پایان دوره،‌ برای شما مدرک بین المللی پل در هرکجای ایران که باشید،‌ صادر و ارسال میشود. خبر خوب اینکه؛ دیگر دوره‌‌‌‌ها از جمله تعمیرات لپتاپ و نصب دوربین مدار بسته را هم،‌ ‌‌‌می‌توانید از طریق بسته‌‌‌های لیمو آموزش ببینید.

در ضمن مجموعه پل در قالب‌‌‌های حضوری هم دوره‌‌‌های آموزشی برگزار میکند. شما برای شرکت در این دوره‌ها نیازی به پیش زمینه ندارید،‌ چرا که آموزش‌‌‌‌ها اصولی و از پایه هستند. مربی آموزش را از پایه‌‌‌های ساده ی الکترونیک و برق آغاز ‌‌‌می‌کند و به پایه‌‌‌های تخصصی تر ‌‌‌می‌رسد. در این مجموعه ،‌ کارگا‌‌‌‌های تخصصی تعمیرات برای افراد،‌ در نظر گرفته شده که کاملا تجهیز هستند و کارآموزها تا زمانی که در کلاس‌‌‌‌ها شرکت ‌‌‌می‌کنند،‌ نیازی به صرف هزینه وتهیه ی ابزار ندارند.

بیش از ۸۰ درصد کار،‌ عملی و ۲۰ درصد آن تئوری است ؛که این تئوری بودن،‌ زمینه ای را برای آغاز کار عملی فراهم ‌‌‌می‌کند‌‌‌‌. شما در طول دوره و همچنین یک سال بعد از اتمام دوره از طرف مجموعه پشتیبانی ‌‌‌می‌شوید. اگر وارد بازار کار شوید یا برای شما مشکلی در رابطه با تعمیرات بوجود بیاید،‌ این امکان را دارید که با مدرسین دوره‌‌‌‌ها در ارتباط باشید و از آنها راهنمایی بگیرید.

سخن پایانی

در آخر دوره نیز همانند تمامی دوره‌ها،‌ مدرک بین المللی مجتمع آموزشی پل به شما تقدیم ‌‌‌می‌شود که جواز کسب را به سادگی میتوانید با این مدرک دریافت کنید و همچنین میتوانید برای گرفتن مدارک فنی حرفه ای و دانشگاهی علمی کاربردی هم اقدام کنید و همانطور که در بالا اشاره شد،‌ کلاس‌‌‌های حضوری تعمیرات لپتاپ و نصب دوربین مداربسته نیز در آموزشگاه پل برگزار ‌‌‌می‌شود.  جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره آموزش تعمیرات موبایل اینجا کلیک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا