اخبار

نگاهی به محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هفته

محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هفته

همان‌طور که می‌دانید، وب‌سایت gsmarena.com در طی نظرسنجی ویژه‌ای به‌صورت هفتگی برترین تلفن‌های همراه هوشمند جهان از نظر کاربران را معرفی می‌کند. این نظرسنجی که فقط برای کاربران این وب‌سایت تخصصی و پرطرفدار در نظر گرفته شده است می‌تواند به‌عنوان منبعی کمکی برای کسانی در نظر گرفته شود که این روزها قصد خرید تلفن همراه هوشمند جدیدی را دارند اما به دلیل تنوع بالا دستگاه‌های یاد شده در بازار و همچنین قابلیت‌های مختلف ارائه‌شده در آن‌ها با دشواری در تصمیم‌گیری در رابطه با خرید بهترین دستگاه هوشمند مواجه‌اند.
بر اساس اطلاعات منتشرشده از این نظرسنجی، تلفن همراه هوشمند شیائومی Redmi 5 Pro به‌عنوان محبوب‌ترین تلفن همراه هوشمند از نظر کاربران این وب‌سایت شناخته شده است و تلفن همراه هوشمند vivo v9 که هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفته بود، در این هفته به جایگاه دوم تنزل کرده است.
جایگاه سوم محبوب‌ترین تلفن همراه هوشمند در پایان هفته گذشته با هواوی P20 اختصاص دارد که در سه‌شنبه هفته گذشته رونمایی شد و این در حالی است که تلفن همراه هوشمند اوپو F7 با بازگشتی قوی این بار در رده چهارم جدول یاد شده قرار گرفته است. همچنین تلفن همراه هوشمند نیز شیائومی Redmi Note 5 نیز با یک‌قدم جلوتر از گلکسی اس ۹ پلاس در رده پنجم جدول رده‌بندی محبوب‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند جهان قرار گرفته است.
تلفن همراه هوشمند ایسوس Zenfone Max Plus نیز همچنان جایگاه خود را در میان ۱۰ تای برتر حفظ کرده است. با این حال این تلفن همراه هوشمند با یک پله تنزل در جایگاه هفتم قرار گرفته است و این در حالی است که تلفن همراه شیائومی  Mi A1 تنها با یک جایگاه اختلاف و قرارگیری در رده هشتم در تعقیب این تلفن همراه هوشمند است. همچنین تلفن همراه هوشمند هواوی Mate RS با ویرایش جدید پورشه که تازگی رونمایی شده است نیز در جایگاه نهم این چارت قرار گرفته است و این در حالی است که تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی J7 Prime نیز آخرین پست در دسترس را اشغال کرده است.
لازم به ذکر است که تلفن‌های همراه هوشمندی که نسبت به هفته گذشته با افت چشم‌گیری مواجه شده‌اند سامسونگ گلکسی اس ۸، شیائومی Redmi 5 و ۵A بوده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا