اخبار تکنولوژی

هدست Apple ویژن پرو ۱۲ بازی فضایی شامل دریافت می کند

اپل روز پنجشنبه از ورود «بازی‌های فضایی» جدیدی خبر داد که برای کار بر روی هدست Apple ویژن پرو که اخیراً راه‌اندازی شده، طراحی شده‌اند. به گفته این شرکت، بازی‌ها برای اجرا بر روی visionOS طراحی شده‌اند و برای مشترکین Apple Arcade در دسترس هستند.

کاربران می‌توانند با استفاده از حرکات دست با این بازی‌ها تعامل داشته باشند، در حالی که عناصر را در یک حالت غوطه ور مشاهده کنند که از فناوری واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌کند. در همین حال، در مجموع ۲۵۰ عنوان غیر فضایی نیز در هدست واقعیت ترکیبی قابل دسترسی است.

سازنده آیفون اعلام کرده است که اکنون ۱۲ بازی فضایی جدید از طریق Apple Arcade در Vision Pro در دسترس هستند. اینها Bloons TD 6+، Cut the Rope 3، Game Room، Illustrated، Jetpack Joyride 2، LEGO Builder’s Journey، Patterned، stitch.، Super Fruit Ninja، Synth Riders، What the Golf؟، و Wylde Flowers هستند.

اپل همچنین نشان داده که برخی از این بازی‌ها چگونه روی Vision Pro کار می‌کنند، با ژست‌هایی که با حرکات دست و حرکات انگشتان کنترل می‌شوند. اینها شامل حرکت دادن مهره‌های شطرنج یا بلند کردن کارت‌ها با انگشتان، بریدن میوه‌های مجازی یا گرفتن نت‌های موسیقی است.

هدست Apple ویژن پرو با بازی های جذاب همراه می شوند

این شرکت می‌گوید که بازی‌های فضایی بیشتری به‌زودی راه خود را به صاحبان Vision Pro خواهند داد. اینها عبارتند از: ادیسه آلتو: شهر گمشده، گیبون: فراتر از درختان، و انفجار اسپایر. مانند عناوین فوق، کاربران از طریق Apple Arcade در دسترس خواهند بود.

این بازی‌ها فقط برای مشتریانی در دسترس هستند که مشترک Apple Arcade یا Apple One شده‌اند. قیمت اشتراک Apple Arcade در ایالات متحده ۶.۹۹ دلار (تقریباً ۵۸۰ روپیه) است، در حالی که اشتراک جداگانه Apple One 19.95 دلار (تقریباً ۱۶۵۰ روپیه) در ماه هزینه دارد.

حتی در حالی که اپل محتوای بیشتری را برای ویژن پرو عرضه می کند، گزارش اخیر به روند افزایشی مشتریان اپل ویژن پرو اشاره می‌کند که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که هدست‌های اخیرا خریداری شده خود را پس از پایان دوره بازگشت ۱۴ روزه شرکت، پس داده‌اند. طبق گزارش‌ها، خریداران ادعا می‌کنند که این هدست بسیار سنگین است، وزن آن به همراه یک باتری ۳۵۳ گرمی که از طریق کابل به آن متصل می‌شود، تا ۶۵۰ گرم است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا