اخبار تکنولوژی

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2+ معرفی شد

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2+ را با قابلیت حذف نویز، مقاومت در برابر پاشش آب و عمر باتری تا ۷ ساعت معرفی شد. این عمر باتری می‌تواند تا ۳۵ ساعت حیرت آور با در نظر گرفتن کیس شارژ افزایش یابد. هدفون جدید همچنین کیفیت صدای بی سیم بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند.

نوکیا Clarity Earbuds 2+ از پلتفرم Qualcomm S3 Sound و فناوری aptX استفاده می‌کند. گوشی‌ها وضوح تماس بیشتری را با فناوری لغو اکو کوالکام cVc و سرکوب نویز ارائه می‌دهند. ابعاد این هدفون ۳۵ × ۲۳ × ۱۶ میلی‌متر و وزن آن ۴ گرم است. ابعاد کیس شارژ ۵۰ × ۶۲ × ۲۹ میلی‌متر و وزن آن ۴۲ گرم است. این هدفون از اتصال بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کرده و از طریق USB-C شارژ می‌شود. باتری در هر گوشی ۴۸ میلی آمپرساعت است در حالی که کیس دارای باتری ۵۰۰ میلی آمپرساعتی است.

Clarity Earbuds 2+ در رنگ‌های صورتی، بنفش و خاکستری عرضه می‌شود. در صورت استفاده همراه با کیس شارژ، زمان پخش کلی آن تا ۳۵ ساعت می‌رسد. چیزی که در لوازم جانبی صوتی جدید نوکیا نیز قابل توجه بوده این است که حتی با ANC، هدفون می‌توانند تا ۳۵ ساعت پخش داشته باشد. این گجت با ۶۰ درصد مواد پلاستیکی بازیافتی ساخته شد. نوکیا Clarity Earbuds 2+ در برابر پاشش مقاوم است و به دلیل داشتن استاندارد IPX4 برای استفاده در حین ورزش یا حتی در زیر باران مناسب است.

هدفون نوکیا Clarity Earbuds 2+ با طراحی ساده و عمرباتری طولانی

فناوری اتصال سریع Google به Clarity Earbuds 2+ اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه با دستگاه‌های اندروید متصل شود. همچنین امکان اتصال همزمان Clarity Earbuds 2+ به دو دستگاه نیز وجود دارد. قیمت گوشی Clarity Earbuds 2+ در بریتانیا ۷۹.۹۹ پوند است در حالی که در اتحادیه اروپا، این مدل با قیمت ۹۲ یورو به فروش می‌رسد.

شرکت نوکیا هر سال نسل جدیدی از هدفون‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند درصدد بوده همیشه محصولاتی باکیفیت و خوش قیمت را در اختیار مخاطب خود قرار دهد. برند فنلاندی همیشه محصولات ایده آلی را در اختیار مخاطب خود قرار داده و انتظار داریم بزودی شاهد معرفی مدل‌های جدید دیگری باشیم.

این هدفون اکنون راهی بازارهای مختلفی شده و انتظار داریم بزودی محصولات جدید دیگری را از نوکیا شاهد باشیم. پیش بینی شده بزودی با معرفی محصولات جدید سبد محصول این برند تکمیل تر از همیشه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا