اخبار

هدفون هوشمند شبیه ساز گوش انسان

هدفون هوشمند شبیه پس از ۶۰ ثانیه شکل گوش کاربرانش را به خود می گیرد تا موسیقی گوش دادن در دراز مدت به دلیل بد قرار گرفتن در گوش کابر اذیت کننده نباشد.

گوش دادن به موسیقی در مترو، اتوبوس، پیاده روی یا حتی در زمان انجام کارهای روزمره تبدیل به یکی از عادات روزمره کاربران امروزی شده است. کمپانی های بسیاری در تولید و عرضه هدفون ها فعالیت دارند که این موضوع باعث می شود انتخاب هدفون مناسب از میان برندهای متفاوت کاری دشوار و سخت باشد. هدفونی که گوش را اذیت نکرده و از صدا و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد.
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

 
یکی دیگر از مشکلات متعدد هدفون ها را می توان در عدم تطابق آنها با گوش های کاربران دانست که کاربر پس از مدتی خسته شده و مجبور به کنار گذاشتن هدفون ها می شود. برخی از کمپانی های فناوری به تولید و عرضه هدفون های سفارشی می پردازند که می تواند بر اساس مدل و همینطور اندازه گوش کاربرانش ساخته شود اما قیمت گزاف این هدفون ها باعث شده که با استقبال چشمگیری مواجه نشده و به تولید انبوه نرسند.
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

اکنون نسل جدیدی از هدفون ها با نام Revols عرضه شده که می تواند خدمات و قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. این هدفون ها به شکلی طراحی شده اند که پس از یک دقیقه می توانند با مدل گوش کاربران تطبیق پیدا کنند.
چگونگی عملکرد این هدفون بسیار ساده است. بخشی از این هدفون که با داخل گوش افراد در تماس است از جنس پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است. زمانی که کاربران این هدفون را داخل گوش خود قرار می دهند، بخش پلاستیکی با شکل طبیعی گوش منطبق شده و به کاربران اجازه می دهد تا هدفون با اپلیکیشنی که روی اسمارت فون ها نصب می شود، ارتباط برقرار کند.
 

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

اخبار,اخبار تکنولوژی,هدفون هوشمند

در پایان، سیگنال الکتریکی به هدفون ها ارسال شده و باعث سفت شدن و همینطور شکل پذیری بخش پلاستیکی می شود. به این ترتیب کاربران در مدت یک دقیقه ای می توانند هدفونی منطبق با گوش خود داشته باشند. این هدفون به صورت وایرلس بوده و عمر باطری آن ۸ ساعت است.
منبع – باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا