اخبار

همراه اول حامی بزرگترین نمایش میدانی به نام «رسول»

همراه اول حامی نمایش «رسول» بزرگترین نمایش میدانی شده است که در فضای سه هزار متر مربعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اجرا می شود.
این نمایش ۶ تا ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۹ در منطقه فرهنگی هنری عباس آباد اجرا می شود.
همراه اول با حمایت از این نمایش، علاوه بر حمایت از دانش و فناوری، ورزش، فرهنگ و دیگر موضوعات، به عرصه هنر نیز ورود پیدا کرده است.
 
همراه اول حامی بزرگترین نمایش میدانی به نام «رسول»
 
نمایش «رسول» که در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، به ‌وسعت دوازده هزار متر مربع و به مدت ۱۳ شب اجرا می شود، با ظرفیتی معادل پنج هزار نفر در هر شب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
نمایش «رسول» روایت دل ‌باختگی خلافکاری قدیمی به نام رسول دادخواه خیابانی به امام حسین(ع) است که در بستری دراماتیک در زمانه شخصیت اصلی و رخدادهای صحرای کربلا روی صحنه می‌ رود.
حمیدرضا نعیمی، کاظم هژیرآزاد و حبیب دهقان‌نسب بازیگران اصلی نمایش «رسول» هستند. حمیدرضا نعیمی که به عنوان بازیگر نقش اصلی به روی صحنه می‌رود، نمایش‌نامه این کار را براساس داستان «باران فصل پنجم» محمد سادات‌اخوی نوشته است و به عنوان مشاور کارگردان در این نمایش میدانی حضور دارد.
سعید اسماعیلی که پیش از این اجرای نمایش‌های میدانی دیگری را کارگردانی کرده، نمایش «رسول» را که یک درام اجتماعی است در فضای تاریخی -دوران پهلوی اول- روی صحنه می‌برد.
در این نمایش که هنروران زیادی حضور دارند، علاوه بر نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد نیز ایفای نقش می‌کنند. از دیگر بازیگران می‌توان به مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی و بهار کریم‌زاده اشاره کرد.
این نمایش محصول تازه‌ای از گروه نمایشی فصل شیدایی است که در سال‌های گذشته با محوریت دفاع مقدس در نقاط مختلف شهر تهران و در ۱۲ استان کشور به روی صحنه رفت.
تصاویری از این نمایش :
 
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا