اخبار

همراه بعدی بلک‌بری فاقد صفحه کلید فیزیکی خواهد بود

همراه بعدی بلک‌بری فاقد صفحه کلید فیزیکی خواهد بود

بلک‌بری

کمپانی TCL با رونمایی از تلفن همراه هوشمند بلک‌بری کی وان (KeyOne) در کنگره جهانی موبایل سال جاری میلادی بسیار خوش درخشید و امید بسیاری از افراد را به احیای شرکت بلک‌بری افزایش داد، حال به نظر می‌رسد که این کی وان تنها آغاز کار بلک‌بری بوده است. البته انتظار می‌رفت که TCL در کنار تلفن همراه یاد شده چند مدل دیگر از بلک‌بری را نیز رونمایی کند اما بااین‌حال اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که تقریبا به‌صورت قطعی قرار است تا یک مدل دیگر از بلک‌بری نیز در راه باشد.

بر اساس شایعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند دارای صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است و پردازنده آن نیز از نوع اسنپ دراگون ۴۲۵ است که محصول شرکت کوالکام به‌حساب می‌آید. در عین حال در بخش حافظه نیز رم این دستگاه ۴ گیگابایت است و حافظه داخلی آن به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. بر اساس این شایعات تلفن همراه یاد شده پردازنده‌ای ضعیف‌تر از کی وان دارد ولی رم آن بیشتر است و به همین دلیل نیز مخاطبان متفاوتی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

البته یکی از مزیت‌های اصلی کی ولت به این تلفن همراه جدید که نام آن هنوز مشخص نشده است وجود صفحه کلید در آن است. بر اساس تحلیل‌های مراکز تحلیلی معتبر در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند قطعا موفقیت کی وان نسبت به دستگاه دیگر بلک‌بری تنها به دلیل وجود صفحه کلید در آن بیشتر است زیرا این قابلیت به طریقی صفحه کلیدهای نوستالژیک تلفن‌های همراه سابق را به یاد می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه باتری ۳۰۰۰ آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان است. البته فعلا حدس و گمان‌هایی درباره قیمت این دستگاه منتشر نشده است و در این زمینه باید تا انتشار نهایی دستگاه منتظر بمانیم که البته نمی‌توان هیچ زمانی درباره این موضوع ارائه کرد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا