اخبار

همراه ویژه هواوی برای ارزهای مجازی

همراه ویژه هواوی برای ارزهای مجازی

فناوری بلاک چین و ارزهای مجازی امروزه به یک کلمه کلیدی برای جلب نظر سرمایه گذاران تبدیل شده است که البته این مبحث جدید چیزی فراتر از یک امر مربوط به بازاریابی است. بر اساس اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، کمپانی هواوی به‌عنوان سومین تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند در جهان برای دریافت گواهی‌نامه سیستم عاملی که می‌تواند به‌صورت هم‌زمان با اندروید استاندارد بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نصب شده و به  بستری مناسب برای نرم‌افزارهای بلاک چین ارزهای مجازی تبدیل شود با کمپانی Sirin Labs در حال مذاکره است.
سخنگوهای کمپانی هواوی و Sirin Labs تائید کردند که هردوی این کمپانی‌ها به‌صورت رسمی با یکدیگر ملاقات کرده‌اند اما درباره جزئیات این جلسه ملاقات سخنی به میان نیامده است. معرفی فناوری بلاک چین و ارزهای مجازی به‌عنوان بخشی از بازار دستگاه‌های سخت‌افزاری موجب خواهد شد که عموم مردم در رابطه با این فناوری اطلاعات لازم را به دست بیاورند و از تمامی پتانسیل‌های نهفته در آن با خبر شوند.
در دست داشتن یک رجیستری عمومی و عمدتا ناشناس از دستگاه‌های فعال برای اهداف مرتبط با گارانتی نیز با کاشته‌ای بلاک چین و ارزهای مجازی امکان‌پذیر خواهد بود. هواوی و دیگر نهادهای مرتبط به تلفن‌های همراه هوشمند اجازه خواهند داد تا با استفاده از یک سیستم بلاک چین ثبت‌نام شوند. به‌این‌ترتیب اثبات مالکیت دستگاه به راحتی قابل تائید خواهد بود.
اگر کمپانی هواوی در این زمینه نسبت به کمپانی Sirin Labs با تجربه تر بوده و نام بزرگ‌تری دارد اما این کمپانی تصمیم گرفته است تا تلفن همراه هوشمند خود را با شکل خاصی از بلاک چین و ارزهای مجازی بسازد. این تلفن که توسط Sirin Labs ساخته خواهد شد حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی برای فروش آماده خواهد شد. تا به امروز نزدیک به ۲۵ هزار عدد از این تلفن همراه هوشمند پیش‌فروش شده است که خود نشانی از موفقیت بزرگ این کمپانی در نوآوری خود دارد.
یکی از قابلیت‌های جذاب‌تر مربوط به این فناوری یاد شده افزودن کیف پول ارز مجازی به تلفن همراه هوشمند است که البته هواوی در صورت موفقیت در دریافت گواهی‌نامه یاد شده این قابلیت را در تلفن‌های همراه هوشمند خود در نظر خواهد گرفت. همچنین لازم به ذکر است که ذخیره آفلاین ارزهای دیجیتال در این روش بسیار امن خواهد بود زیرا از کلیدهای خصوصی مربوط به آن نسخه پشتیبان ویژه‌ای تهیه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا