اخبار

همه گوشی های سامسونگ از اردیبهشت به طرح رجیستری می پیوندند

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پیوستن گوشی های سامسونگ به طرح رجیستری در اوایل اردیبهشت ماه صحبت به میان آورد.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا به این نکته اشاره کرد که تا نیمه دوم سال ۹۶ نیمی از گوشی های کشور به طرح رجیستری وارد شده اند و این مساله نتیجه خوبی را نیز به همراه داشته است. چرا که در این بازه‌ی زمانی، شاهد نرخ روبه‌رشد واردات رسمی گوشی و افزایش عایدی دولت از محل واردات این کالا بوده‌ایم.
او خاطرنشان کرد که رقم معاملات وارداتی کالای گوشی همراه از ۸۳۰ میلیون دلار به ۱٫۸۸میلیارد دلار در پایان سال ۹۶ افزایش یافته و در ادامه  گفت:

برمبنای این آمار، واردات رسمی گوشی موبایل به کشور ۲.۵ برابر رشد داشته است.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه گفت که سایر گوشی های باقی مانده نیز در سال ۹۷ به طرح رجیستری خواهند پیوست، همچنین برای این موضوع جلسه ای ترتیب داده شده.
دهقانی نیا گفت:

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از پر فروش ترین برند های داخلی از اوایل اردیبهشت ماه مشمول طرح رجیستری می شود؛ اما زمان قطعی آغاز اجرای طرح برای این برند و سایر برندهای باقی‌مانده در جلسه‌ی راهبری رجیستری مشخص خواهد شد.

البته این نکته قابل بیان است که طرح رجیستری برای گوشی های گلکسی اس ۹ و اس۹ پلاس از اسفند ماه آغاز شده و جلسه مربوطه برای سایر گوشی های سامسونگ است.
 


بیشتر بخوانید:

اسپیکر هوشمند جدید سامسونگ معرفی شد

نگاهی به روند طراحی و ساخت گوشی گلکسی S۹ سامسونگ‎

سامسونگ با تسریع تولید تراشه ۷ نانومتری ، زمان عرضه اسنپدراگون ۸۵۵ توسط کوالکام را جلو انداخت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا