اخبار

هنگ کردن گوشی گلکسی نوت ۷ کاربران خبرساز شد

گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) اخیرا در رویداد شهر نیویورک کره‌ای ها رسما معرفی شد و جهانیان را به تحسین وا داشت؛ طراحی زیبا و مدرن، صفحه نمایش خمیده، سخت افزار قدرتمند، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین قدرتمند از جمله مشخصه‌های بارز این فبلت پرچمدار به شمار می‌روند. با این حال طبق معمول حاشیه‌های مربوط به پرچمداران معروف و شناخته شده کماکان ادامه دارد. اخیرا گزارشاتی مبنی بر هنگ کردن گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ برخی کاربران در فضای وب منتشر شده است.
به نظر می‌رسد خرید یک گوشی رویایی با قیمت بالا یک ریسک بزرگ باشد و باید پس از رونمایی هر محصول مدتی صبر کرد. تنها چند هفته از رونمایی گوشی Note 7 سامسونگ می‌گذرد و هم اکنون گزارشات متعددی از هنگ کردن گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ و تبدیل شدن آن به ماکت‌های بی مصرف در فضای مجازی منتشر شده است. حتی گوشی تحویل داده شده به خبرگزاری معتبر فون آرنا جهت نقد و بررسی نیز با این مشکلات خاص دست و پنجه نرم می‌کند.
به نظر می‌رسد این مشکل تنها چند روز پس از کاربرد عادی و آغاز به کار گوشی گلکسی Note 7 ظاهر می‌شود. متاسفانه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، در هنگ کردن گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ هیچ الگوی خاصی مشاهده نمی‌شود. در ابتدا کاربران در روشن کردن دستگاه به مشکل برمی‌خورند و اگر فردی بخواهد گوشی را به زور بر روی حالت ریکاوری یا Safe Mode ببرد، مشکل حادتر خواهد شد!
هنگ کردن گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ ممکن است در هر حالتی رخ داده و عملکرد موبایل را مختل کند. گوشی مورد بررسی خبرگذاری فون آرنا حتی در حالت ریکاوری نیز دچار مشکل شده و در حالت هنگ باقی مانده است (تصویر زیر)
 
هنگ کردن گوشی گلکسی نوت 7
تمامی راهکارهای در دسترس کاربران عادی نظیر بازگرداندن به تنظیمات کارخانه (ریست فکتوری)، پاک کردن کش و هر چیز دیگر نمی‌توانند مشکل مربوطه را به کلی حل کنند. بنابراین احتمالا با یک ایراد سخت افزاری روبرو هستیم. طبق گزارشات منتشر شده، حتی فروشگاه‌های رسمی کمپانی سامسونگ نیز در حل این مشکل ناتوان هستند و به جای آن گوشی کاربران را تعویض کرده‌اند.
به نظر می‌رسد تنها دارندگان نسخه جهانی دستگاه با چیپست اگزینوس این مشکل را با گوشی خود داشته‌اند. سامسونگ هنوز در این زمینه بیانیه‌ای صادر نکرده و حتی مشکل مربوطه توسط کره‌ای ها تایید نشده است. تا زمان برطرف نشدن این مشکل پیشنهاد می‌کنیم ۸۵۰ دلار خود را در جیب نگه داشته و فعلا به طرف گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ نروید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا