اخبار

هوآوی رسماً موبایل اقتصادی honor 6X را با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت رونمایی کرد

همان طور که انتظار می رفت کمپانی هوآوی امروز در موعد مقرر موبایل آنر ۶X را معرفی کرد. پیش از این با برخی از ویژگی های محصول میان رده مورد بحث با بدنه آلومینیومی آشنا شده بودیم، و حال فهرست کامل و نهایی آنها را مرور خواهیم کرد.
در honor 6X شاهد نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ هستیم. قلب تپنده این اسمارت فون را چیپست کایرین ۶۵۵ ساخت خود هوآوی با پردازنده ۸ هسته ای تشکیل می دهد، ضمن اینکه ۳ یا ۴ گیگابایت رَم نیز SoC فوق را همراهی می کند.
ظرفیت حافظه داخلی تلفن همراه مذکور ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است، ضمن اینکه به لطف درگاه کارت حافظه می توان آن را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز ارتقاء داد. در این دستگاه شاهد به کارگیری ماژول دوربین دوگانه در پشت بدنه هستیم که یکی از آنها ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دیگری ۲ مگاپیکسلی است و وظیفه تنظیم عمق میدان را بر عهده دارد.
 

Honor-6X-1

دوربین سلفی مورد استفاده در آنر ۶X از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده، و در پشت دستگاه شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز هستیم. باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه مجموعه سخت افزار فوق را بر عهده دارد.
در این تلفن همراه، اندروید ۶ مارشملو به همراه رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی Emotion UI 4.1 نصب شده، و از نظر امکانات ارتباطی می توان به پشتیبانی از ۴G LTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱b/g/n، بلوتوث ۴٫۱ و GPS اشاره کرد.

 

 

این اسمارت فون در سه مدل و با پیکربندی های سخت افزاری متفاوت عرضه خواهد شد. نمونه پایه با ترکیب ۳ گیگابایت رَم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قیمتی معادل ۱۵۰ دلار خواهد داشت، ضمن اینکه مدل پیشرفته آن با ۴ گیگابایت رَم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۲۳۸ دلار قیمت دارد.
در این میان، مدلی با ۴ گیگابایت رَم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم ارائه شده که با قیمت ۱۹۳ دلار وارد بازار خواهد شد، ضمن اینکه علاقه مندان می توانند یکی از رنگ های متنوع طلایی، نقره ای، خاکستری، آبی یا رزگلد را انتخاب نمایند. گفتنی است فروش رسمی honor 6X از تاریخ ۴ آبان آغاز خواهد شد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا