اخبار

هواوی اپ استور جهانی ویژه خود را رونمایی کرد

اپ استور هواوی

شاید بتوان کمپانی هواوی را بعد از کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ و اپل به‌عنوان بزرگ‌ترین سازنده تلفن‌های همراه هوشمند در سطح جهان در نظر گرفت. با این حال این کمپانی برخلاف رقبای خود نتوانسته بود اپ استور جهانی و مختص خود را برای تلفن‌های همراه هوشمند برند خود عرضه بکند. با این حال به نظر می‌رسد که این نقص هم اکنون شناخته شده و در حال برطرف شدن است زیرا این کمپانی چینی به‌تازگی از اپ استور جدید خود که با نام اپ گالری (AppGallery) شناخته می‌شود رونمایی کرد. این نرم‌افزار هم اکنون برای تمامی تلفن‌های همراه هوشمند هواوی قابل دانلود است و البته کاربران تلفن‌های همراه هوشمند تلفن‌های همراه هوشمند هواوی P20 و هواوی P20 پرو خوش‌شانس بوده و نرم‌افزار یاد شده را به‌صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراه هوشمند خود دارند.


مطالب مرتبط:


لازم به ذکر است که اپ گالری هم اکنون با ۵ سربرگ مختلف از قبیل ویژه، دسته‌بندی، برترین‌ها، مدیریت کننده و من عرضه می‌شود که در آخرین سربرگ می‌توان تمامی تنظیمات کاربر و اولویت‌های او را یافت.  ازآنجایی‌که هواوی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌های همراه هوشمند در چین شناخته می‌شود، بسیاری از نرم‌افزارها در دسته‌بندی‌های مختلف برای بازارهای آسیایی در نظر گرفته شده‌اند. برای مثال نرم‌افزار Amap برای راهبری، وی چت برای ارتباطات و QQMusic برای سرگرمی در نرم‌افزار اپ گالری گنجانده شده‌اند. همچنین شما می‌توانید نرم‌افزارهای محبوب نظیر فیس‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب و… را نیز در این نرم‌افزار بیابید که البته به‌احتمال‌قوی بسیاری از این نرم‌افزارها به‌صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراه شما نصب هستند و نیازی به دانلود آن‌ها نخواهید داشت.
کاربران هواوی برای در اختیار داشتن این نرم‌افزار ابتدا باید دانلود نرم‌افزارهای سوم شخص را در تنظیمات خود فعال کنند و سپس با رفتن به آدرس wap2.hispace.hicloud.com این نرم‌افزار را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنند. این سرویس می‌تواند از منوی تنظیمات درون این نرم‌افزار در منوی من غیرفعال شود. همچنین راه دیگر برای غیرفعال سازی آن لغو نصب نرم‌افزار یاد شده است.


مطالب بیشتر:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا