اخبار

هواوی به دنبال پیشرفت بیشتر

هواوی به دنبال پیشرفت بیشتر

هواوی

به نظر می‌رسد که آمار و ارقام سه‌ماهه گذشته میلادی موجب شده است تا مسئولان شرکت هواوی با جرئت بیشتری به بلندپروازی‌های خود دامن بزنند و بر اساس گزارش‌های جدید، مسئولان این شرکت به دنبال افزایش سهم خود از بازار محصولات الکترونیکی در جهان هستند.

این هدف تنها شامل تلفن‌های همراه هوشمند نمی‌شود بلکه مسئولان هواوی اعلام کرده‌اند که قصد دارند تا در بازار تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز عملکردی مانند تلفن‌های همراه هوشمند را از خود به‌جای بگذارند. در این میان سال ۲۰۱۷ قرار است تا سال تبلور و شکوفایی این برند باشد.

یکی از روش‌های هواوی برای افزایش قدرت خود، استفاده از دو نام مختلف برای محصولاتش است و بر اساس این سیاست در طول چند ماه اخیر شاهد جدا شدن برند هواوی و آنر (Honor) از یکدیگر بوده‌ایم. به این ترتیب با افزوده شدن سری جدید محصولات این شرکت با نام سری نووا (Nova)، این غول چینی به‌صورت مستقیم رقبایی مانند اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) را به چالش کشیده است.

از نظر وضعیت لپ‌تاپ‌ها و نوت‌بوک‌ها نیز این شرکت در طول سال ۲۰۱۶ اندکی با کاهش فروش نسبت به پیش‌بینی‌های انجام شده روبرو بود ولی برنامه عرضه لپ‌تاپ‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی در سال ۲۰۱۷ میلادی، از هم‌اکنون به‌صورت رسمی اعلام شده است و شرکت هواوی به‌زودی سفارش بسیار بزرگی را به شرکت فاکسکان ارائه خواهد کرد تا بتواند دستگاه‌های خود را از نظر سخت‌افزاری به‌خوبی تامین نماید.

از سوی دیگر نیز بازار تبلت برای این کمپانی بهتر از پیش‌بینی‌های انجام شده در ابتدای سال ۲۰۱۶ از کار درآمده است و به همین دلیل نیز مسئولان این شرکت برای عرضه تعداد بالاتری از تبلت‌های خود در سال ۲۰۱۷، تهییج شده‌اند. با توجه به این شرایط می‌توان گفت که سال آینده برای سامسونگ و اپل، دشوارتر از سال جاری خواهد بود و در سال ۲۰۱۷ شاهد رقابتی‌تر شدن بازار مصرف خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا