اخبار

هواوی دوباره سامسونگ را به علت نقض پتنت به دادگاه فراخواند

اوایل امسال هواوی از سامسونگ به دلیل زیر پاگذاشتن پتنت مربوط به تکنولوژی ۴G و رابط کاربری شکایت کرد. این اتفاق باعث شد تا عده‌ای از احتمال وقوع جنگ بزرگ پتنت‌ها میان هواوی و غول تکنولوژی کره‌ای یعنی سامسونگ، شگفت‌زده شوند. حال هواوی برای بار دوم از سامسونگ در زمینه نقض پتنت شکایت کرده است.
این اطلاعات توسط سرویس خبری Sina بدست آمده و مشخص کرده که هواوی، سامسونگ را به علت زیر پاگذاشتن پتنت در ۳ محصول تولیدی خود، یعنی گلکسی S7، گلکسی S7 Edge و گلکسی J5 به دادگاه فراخوانده است. اگرچه هنوز تکنولوژی مورد بحث در این پرونده مشخص نیست، اما امکان ارتباط آن با پتنت هواوی شامل راه‌حل‌های فنی برای ترمینال صفحه نمایش در سال ۲۰۱۱، وجود دارد. بر اساس گزارشات، این شرکت چینی خواهان انجام تحقیقات گسترده در رابطه با ۳ دستگاه مذکور با نظارت دادگاه است و باور دارد که سامسونگ از تکنولوژی آن‌ها در تولید این مدل‌ها استفاده کرده است.
هیچ‌یک از دو شرکت سامسونگ و هواوی بیانیه رسمی در رابطه با پرونده بالا منتشر نکرده‌اند، اگرچه سخنگوی سامسونگ اعلام کرده که این کمپانی “به‌طور کامل این شکایت را بررسی می‌کند” و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
این طرح دعوی در دادگاه درست بعد از شکایت هواوی از T-Mobile انجام شده، هرچند عده‌ای شکایت از T-Mobile را یک حرکت حساب شده و استراتژیک از جانب این شرکت چینی برای کوتاه‌کردن دست آن از تکنولوژی رباتیک می‌دانند.
 
Huawei-p9
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا