اخبار

هواوی در سال ۲۰۱۷ با کاهش فروش مواجه بوده است

شرکت هواوی در سال ۲۰۱۷ از نظر فروش کمی با کاهش آمار روبرو شده است. با این حال این شرکت بر آن است که تا پایان سال جاری میلادی حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند.
البته حتی اگر هم به این فروش برسند نسبت به ۱۳۹ میلیون فروش سال گذشته رشد چندانی نکرده اند. میزان فروش گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل از آن ۲۹ درصد رشد داشت. آمارها حاکی از آن هستند که آن ها در نیمه اول سال ۲۰۱۷، ۷۳ میلیون دستگاه گوشی به فروش رسانده است.
بر اساس گفته‌های مدیریت شرکت هواوی، میت ۱۰ نسبت به آیفون ۸، عمر باتری بسیار بیشتر، تکنولوژی شارژ سریع جدید‌تر، دوربین و الگوریتم‌های عکاسی بهتر خواهد بود. یو همچنین می‌گوید هواوی قصد دارد در پاییز امسال از یک تراشه هوش مصنوعی رونمایی کند که گوشی‌ها را هوشمندتر از گذشته خواهد کرد هواوی اعلام کرد که تراشه‌ی هوش مصنوعی اختصاصی خود را رونمایی خواهد کرد و می توانند اولین سازنده ای باشند که تراشه‌ی هوش مصنوعی را برای گوشی‌‌های خود عرضه می‌کند.
البته مدیریت شرکت در مورد تراشه های جدید میت ۱۰ سخنی به میان نیاورده است. درآمد هواوی که بزرگ‌ترین تولید‌کننده تجهیزات مخابراتی در دنیا است، در نیمه اول سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته و به ۴۲.۰۳ میلیارد دلار رسیده است؛ این میزان رشد سالانه، کمترین میزان از سال ۲۰۱۳ است. سود عملیاتی هواوی نیز نسبت به سال قبل تنها ۱۱ درصد افزایش یافته است. هواوی پیش‌بینی می‌کند که درآمد بخش محصولات مصرفی در سال ۲۰۱۷ به ۳۳ میلیارد دلار برسد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا