اخبار

هواوی Nova به همراه دو دستگاه جدید دیگر به زودی در نمایشگاه برلین رخ نشان می‌دهند

هواوی Nova به همراه دو دستگاه جدید دیگر به زودی در نمایشگاه برلین رخ نشان می‌دهند. هواوی یکی از کمپانی‌هایی است که قصد دارد تا با قدرت در نمایشگاه IFA 2016 به روی صحنه رود. گفته می‌شود که این کمپانی گوشی ساز چینی دستگاه‌های جدیدی را در این نمایشگاه نشان خواهد داد. دستگاه‌هایی از یک خط تولید جدید که بسیاری از جزئیات آن در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است.
اما تا زمان رونمایی از آنها چند روز بیشتر باقی نمانده و مسلما جزئیات در آن روز تکمیل خواهد شد. در هر صورت تا اینجا نیز اطلاعات خوبی از دستگاه‌های معرفی نشده هواوی در فضای آنلاین درز کرده است. بر اساس گفته‌های اوان بلاس مشهور، هواوی قصد دارد تا در نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶ دو دستگاه جدیدی را معرفی کند که به سری تولیدات جدید این کمپانی تعلق دارد.
هواوی Nova و Nova Plus دو گوشی هوشمند جدید است که با هدف ارائه به جامعه زنان تولید شده است. سومین دستگاه، MediaPad M3 بوده که یک تبلت بالا رده مبتنی بر سیستم عامل اندروید است.
غول تکنولوژی چین رویداد خبری خود را برای ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) برنامه ریزی کرده؛ بنابراین زمان زیادی طول نخواهد کشید که این سه دستگاه در برلین خودنمایی کنند. متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی از هواوی Nova یا نووا پلاس و یا تبلت جدید این کمپانی وجود ندارد. شایعات در این چند وقت پیرامون گوشی Huawei Mate S در گردش بود، اما به نظر می‌رسد که سومین تولید کننده برتر گوشی‌های هوشمند جهان قصد دارد تا در نمایشگاه ifa 2016 این مدل‌های جدید را به روی صحنه این نمایشگاه بزرگ ببرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا