اخبار

هواوی P9 شاید به دوربین دوگانه مجهز شود + عکس

در ماه اکتبر، شایعه ای منتشر شد که نشان می‌داد هواوی P9 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد. ضمیمه آن شایعه، تصویری بود که نشان از قاب پشتی این گوشی داشت و جایگاه دو لنز دوربین و یک فلش در آن دیده می‌شد. اکنون به نظر می‌رسد که هواوی مسمم است تا P9 را با دوربین دوگانه ارائه کند.
امروز با فاش شدن مشخصات تازه، دارایی های این پرچمدار تایید شدند. طبق شایعات، این گوشی صفحه نمایش ۵.۲ اینچ AMOLED و احتمالا رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت. بی شک چیپست این گوشی کایرین ۹۵۰ خواهد بود که پردازنده ای هشت هسته ای را به همراه پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 و ۴ گیگابایت رم ارائه می‌کند. دیگر مشخصه ی این گوشی وجود دوربینی دوگانه در پشت خواهد بود.
اما هفته ی گذشته، یک شایعه در چین منتشر شده بود که خبر از معرفی هواوی P9 در ماه مارس و تقریبا یک سال پس از معرفی P8 می‌داد. همچنین مشخص شده که این گوشی در دو نسخه ی متفاوت عرضه خواهد شد. اگر به سمت راست تصویر منتشر شده و برچسب آن دقت کنید، یکی از آنها با نام “LTE” یاد شده در حالی که روی دیگری نوشته شده  “DELUX”. هواوی هیچ حرفی در مورد نسخه ی ویژه ی این گوشی نزده است اما طبق حدسیات نسخه ی دوم ،  P8 MAX خواهد بود و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ اصلی ترین ویژگی های این گوشی را تشکیل خواهد دارد. همچنین این دستگاه نیز از کایرین ۹۵۰ به عنوان چیپ بهره خواهد برد و ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار می‌رود با اندروید از پیش نصب شده ی ۶.۰ مارشمالو ارائه شود.
 
leak
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا