اخبار تکنولوژی

وان پلاس اولین تصویر رسمی از گوشی OnePlus 11 و ایربادز Buds Pro 2 را منتشر کرد

وان پلاس (One Plus) قرار است دو محصول جدید پرچمدار خود را در ماه فوریه عرضه کند و حساب زیادی روی آن‌ها باز کرده است. گوشی OnePlus 11 5G و ایربادز Buds Pro 2 دو محصول جدید این شرکت هستند که به‌زودی در بازار عرضه خواهند شد و وان پلاس از فرصت استفاده کرده و تصاویر و اطلاعات جدیدی را از این دو محصول جدید خود منتشر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه اجمالی به این دو پرچمدار شرکت وان پلاس داشته باشیم.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از گوشی OnePlus 11 5G نداریم؛ اما تصویر منتشر شده نمای دقیقی را از پشت این تلفن همراه و دوربین‌های آن به ما می‌دهد. همانطور که انتظار داشتیم و قبلا در تصاویر لو رفته دیده بودیم، ۳ دوربین در پشت این گوشی قرار گرفته که در یک فضای دایره‌ای شکل همراه با چراغ قهوه جا خوش کرده‌اند.

تصویر رسمی از گوشی OnePlus 11
تصویر رسمی از گوشی OnePlus 11

از نظر سخت افزاری، طبق اطلاعاتی که از سمت وبسایت ۹۱Mobiles لو رفته، این گوشی دارای صفحه نمایش QHD Plus AMOLED با سایز ۶.۷ اینچی است که قدرت خود را از یک پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۶ گیگ دریافت می‌کند. همچنین خریداران این گوشی یک شارژر فست شارژ ۱۰۰ واتی نیز دریافت خواهند کرد.

این سایت در مورد دوربین‌ها نیز گزارش داده است که سه لنزی که در پشت گوشی قرار گرفته، یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی ۲x خواهد بود و البته یک لنز ۱۶ مگاپیکسی نیز در سمت جلوی گوشی و برای عکاسی به صورت سلفی قرار داده شده است.

جدا از این دو پرچمدار، وان پلاس وعده داده است که در سال ۲۰۲۳ نمونه کار‌های خود را در زمینه‌های مختلف بیشتر کند و همچنین با تست کردن تکنولوژی‌های مختلف، محصولات کاربردی بیشتری را برای کاربران خود تولید نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا