اخبار

وان پلاس یازدهم خردادماه دنیای فناوری را تکان خواهد داد!

یک بار دیگر، کمپانی وان پلاس در اکانت رسمی تویتر خود اطلاعاتی مبهمی را از کنفرانس آینده این شرکت برملا کرده است. بر این اساس به نظر می‌رسد این شرکت چینی در دوشنبه هفته آینده و یا به عبارتی در تاریخ یازدهم خردادماه پرچم‌دار بعدی و یا محصولات دیگر خود را معرفی خواهد کرد

در این تصویر که همراه با اطلاعات مراسم آینده این شرکت منتشر گردیده، هیچ سرنخی در رابطه با محصولاتی که قرار است معرفی گردد یافته نمی‌شود، با این حال  در کنار عکس پرچم‌دار بعدی وان پلاس از جمله “زمان تغییر فرا رسیده” استفاده شده است.
بنابراین هر آنچه در یازدهم خردادماه اتفاق می‌افتد، بدون شک دنیای فناوری را دگرگون خواهد کرد. البته دور از ذهن نیست که شاهد باز طراحی کلی گوشی هوشمند این شرکت باشیم. همچنین این امکان نیز وجود دارد که محصولات جانبی مختلفی از سوی وان پلاس در تاریخ مذکور رونمایی شود.
از سوی دیگر بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم نسخه دوم گوشی هوشمند وان پلاس که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی همچون صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی تجهیز گردیده است، زودتر از پاییز سال جاری از راه نخواهد رسید. برای پی بردن به وعده وان پلاس، تنها کافیست تا دوشنبه هفته آینده صبر پیشه کنید.

فارنت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا